“Delikat, spennende og godt!”
Anmeldelse av De La Casa Pastabar

De La Casa Pastabar
Anmeldt 24. juli 2020

Hadde et par fantastiske salater, og hadde i tillegg lyst på alle rettene som ble servert på nabobordene...må tilbake og fortesette på menyen!

Takk, MarianneL440

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk deilig brunsj!! Besøkt stedet flere ganger, og det har vært en positivt opplevelse alle gangene. Minner meg om New York! Mango bowlen er heeeeelt himmelsk!

1  Takk, MartheMN
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

En av mine favoritt restauranter i Oslo. Perfekt for frokost, lunsj og middag. God service og alltid god stemning.

Takk, Idusnilsen
Anmeldt 24. februar 2020 via mobile enheter

God verdi for penge. Ok pasta og praktisk / effektivt. Potte sur betjening og man føler seg litt til bry.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Reductio
Anmeldt 19. februar 2020

Hyggelig, komfortabel og meget renslig naborestaurant på hjørnet. God atmosfære,
fin betjening, meget god pasta og grei vin. Utmerket alternativ til eget kjøkken.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Frognerwalk

Reisende som så på De La Casa Pastabar, så også på

Har du vært i De La Casa Pastabar? Del dine erfaringer!