“God pizza, oppleves autentisk italiensk”
Anmeldelse av Villa Paradiso Oslo Sentrum - STENGT

Villa Paradiso Oslo Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Velkommen til en autentisk italiensk restaurant med vedfyrt pizzaovn. Vi serverer deg den autentiske, napolitanske pizzaen, med myk bunn og boblete brem, i tillegg til et hav av delikate retter med smaker fra Middelhavsområdet. Nyt snacks og noe godt i glasset i Bar Bellini, før du tar turen opp til à la carte avdelingen i 2. etasje, der du kan se pizzaioloene gjøre sine pizzakunster. Benvenuto!
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Vi var innom på lunsj og var fornøyde med både pizza og service! Hyggelige ansatte og god pizza. Fyllet var kanskje litt «vått» men smaken av både fyll og bunn var kjempegod.

1  Takk, 767vanjah
243cassiek, Marketing på Villa Paradiso Oslo Sentrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2020

Grazie mille!

Anmeldt 27. juli 2020

Vi var på familietur til Oslo og ønsket en plass som passet godt med barn. Vi var heldig fikk bord med en gang utendørs uten å ha bestilt. Deilig med varmelamper. Vi hadde tre ulike pizzaer alle tre smakte fantastisk.

1  Takk, EfkStavanger

Grazie mille! :D

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Spiste middag med familie.
Veldig god smakfull mat og hyggelig personalet.
Fikk barnestol og aktivitet pose mens barna venter på mat.

1  Takk, VerHrab
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Ville ha god italiensk pizza og tok en drop-in på Villa i sentrum.Ledig bord i annen etasje og veldig hyggelig betjening tok oss imot.Fikk drikke raskt og maten kom også i passe tempo.Pizza i toppklasse med sprø skorpe og passelig med fyll.Eneste lille som trekker ned er at mozzarella er litt lite stekt og midten på pizza litt bløt.Men absolutt verdt besøket for et hyggelig pizzamåltid i sentrum.

4  Takk, Aramne
Anmeldt 3. mars 2020 via mobile enheter

Vi hadde forhåndsbestilt bord til kl 1800 en lørdag, for å feire 20-årsdagen til et barnebarn. Til sammen var det fem personer av oss. Tydelig lurt å ha booket bord, for restauranten var stapp full. Hyggelig betjening anviste bord, og svarte raskt og profesjonelt på våre spørsmål. Alle gikk for pizza av ulike slag. Ingen grunn til engstelse for lang venting. Alt virket velorganisert , og maten kom forbausende raskt.Alle i selskapet var meget godt fornøyd med sine respektive valg. Velsmakende , og ferske råvarer . Dessert av ulike valg var også vellykket. Farmor påsto at det var den beste tiramisu hun hadde smakt ,og det sier ikke så rent lite!!! Og meget gledelig: Pris på kvalitetsvin var overraskende lav. Her har alle restauranter som bruker 4-5 gangen på innkjøpspris noe å lære. Hyggelig betjening, velorganisert ,god mat. En meget vellykket aften. Villa Paradiso på Grynerløkka anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, ottovl
T7335QCAC, Daglig leder på Villa Paradiso Oslo Sentrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mars 2020

Takk Otto,

Veldig hyggelig å høre at du var så fornøyd! Er det vi jobber hardt for hver eneste dag.

Håper å se deg igjen ved en annen anledning i fremtiden.

Mvh
Villa Paradiso