“Suppe pizza”
Anmeldelse av Villa Paradiso Oslo Sentrum - STENGT

Villa Paradiso Oslo Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Velkommen til en autentisk italiensk restaurant med vedfyrt pizzaovn. Vi serverer deg den autentiske, napolitanske pizzaen, med myk bunn og boblete brem, i tillegg til et hav av delikate retter med smaker fra Middelhavsområdet. Nyt snacks og noe godt i glasset i Bar Bellini, før du tar turen opp til à la carte avdelingen i 2. etasje, der du kan se pizzaioloene gjøre sine pizzakunster. Benvenuto!
Anmeldt 28. juli 2020

Pizzabunn som sikkert var fin rett ut av ovnen, men som med minst 1dl fett/væske annsamlet i en pytt i midten, ikke står helt til forventingene. Asjettene er også alt for små og med en høy kant. Dette gjør at asjetten vipper når man deler pizzaen og at all væsken samles i bunnen. Ellers virket råvarene å være av god kvalitet.

1  Takk, PouOu

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Vi var innom på lunsj og var fornøyde med både pizza og service! Hyggelige ansatte og god pizza. Fyllet var kanskje litt «vått» men smaken av både fyll og bunn var kjempegod.

1  Takk, 767vanjah
243cassiek, Marketing på Villa Paradiso Oslo Sentrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2020

Grazie mille!

Anmeldt 27. juli 2020

Vi var på familietur til Oslo og ønsket en plass som passet godt med barn. Vi var heldig fikk bord med en gang utendørs uten å ha bestilt. Deilig med varmelamper. Vi hadde tre ulike pizzaer alle tre smakte fantastisk.

1  Takk, EfkStavanger

Grazie mille! :D

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Spiste middag med familie.
Veldig god smakfull mat og hyggelig personalet.
Fikk barnestol og aktivitet pose mens barna venter på mat.

1  Takk, VerHrab
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Ville ha god italiensk pizza og tok en drop-in på Villa i sentrum.Ledig bord i annen etasje og veldig hyggelig betjening tok oss imot.Fikk drikke raskt og maten kom også i passe tempo.Pizza i toppklasse med sprø skorpe og passelig med fyll.Eneste lille som trekker ned er at mozzarella er litt lite stekt og midten på pizza litt bløt.Men absolutt verdt besøket for et hyggelig pizzamåltid i sentrum.

4  Takk, Aramne

Reisende som så på Villa Paradiso Oslo Sentrum, så også på