“Nydelig pizza”
Anmeldelse av Villa Paradiso Oslo Sentrum - STENGT

Villa Paradiso Oslo Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Velkommen til en autentisk italiensk restaurant med vedfyrt pizzaovn. Vi serverer deg den autentiske, napolitanske pizzaen, med myk bunn og boblete brem, i tillegg til et hav av delikate retter med smaker fra Middelhavsområdet. Nyt snacks og noe godt i glasset i Bar Bellini, før du tar turen opp til à la carte avdelingen i 2. etasje, der du kan se pizzaioloene gjøre sine pizzakunster. Benvenuto!
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Relativ stille gate, sitte ute under varmelampe, tilgang på pledd, se på mennesker som går forbi... Nydelig! Menyen er omfattende, men de fleste pizzaer inneholder mye merkelig etter min smak (sardiner feks). Godt fornøyd med min favoritt Parma. Skorpen er solid, sprø, men ikke tørrstekt, porsjonspizzaen er raus og du blir mett.
Engelskspråklig personal.

1  Takk, Lillegro
243cassiek, Marketing på Villa Paradiso Oslo Sentrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2020

Grazie mille! Håper på å se dere igjen :)
A presto Villa Paradiso Oslo Sentrum

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Dro innom for en kjapp lunsj! Veldig god pizza med mye smak og god mimosa! Anbefales på det sterkeste

1  Takk, Hollekimmen

Grazie mille! :D

Anmeldt 28. juli 2020

Pizzabunn som sikkert var fin rett ut av ovnen, men som med minst 1dl fett/væske annsamlet i en pytt i midten, ikke står helt til forventingene. Asjettene er også alt for små og med en høy kant. Dette gjør at asjetten vipper når man deler pizzaen og at all væsken samles i bunnen. Ellers virket råvarene å være av god kvalitet.

1  Takk, PouOu
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Vi var innom på lunsj og var fornøyde med både pizza og service! Hyggelige ansatte og god pizza. Fyllet var kanskje litt «vått» men smaken av både fyll og bunn var kjempegod.

1  Takk, 767vanjah

Grazie mille!

Anmeldt 27. juli 2020

Vi var på familietur til Oslo og ønsket en plass som passet godt med barn. Vi var heldig fikk bord med en gang utendørs uten å ha bestilt. Deilig med varmelamper. Vi hadde tre ulike pizzaer alle tre smakte fantastisk.

1  Takk, EfkStavanger

Grazie mille! :D