Fartsfylt, gøy, flott tillegg til en weekend-tur til Oslo, trygt opplegg med en veldig hyggelig båtfører.

Fantastisk tur i Oslofjorden. Fikk se mye og lokale historier om de ulike stedene vi besøkte var... les mer

Anmeldt 1 uke siden
505johnnyt
Skien, Norge
Ungdoms bursdag

Ungdoms bursdag. Kaptein Petter er utrolig flink og stødig. Jentene hadde en gøy og fartsfylt tur... les mer

Anmeldt 4 uker siden
anielao978
Oslo, Norge

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Jentegjengen og jeg hadde en herlig tur med RIB Experience i juni, det er noe av det morsomste jeg har vært med på!! Petter som sjåfør har en unik kunnskap om Oslofjorden og er en helt rå kaptein. Makan til blid og serviceminded! Alt så proft og tilrettelagt! Det blir ikke lenge til vi må ha en ny tur med RIB Experience! Anbefales på det varmeste!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, pinkproduction
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Tusen takk for en morsom, fartsfylt og trygg båttur. Dyktig sjåfør med gode kunnskaper. Følte meg trygg.
Vi hadde en fantastisk mulighet til å oppleve Oslofjorden på en ny måte.
Dette vil jeg anbefale!
———————————-
Thank you so much for a fun, fast-paced and safe boat trip. Skilled driver with good knowledge. Felt safe.
We had a fantastic opportunity to experience the Oslofjord in a new way.
I would recommend this!

Takk, ninaballerinazimmer
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Veldig fin opplevelse å dra ut fra Kongen Marina, hoppe på bølgene fra Kielferga og se seg om på Sørenga og Tjuvholmen. Petter er en stødig og leken skipper - og da blir det både trygt og veldig gøy!!

Takk, helgetz
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Meget trygg pilot. 50-60 knop, hopping på bølger og fin info underveis. Dra ut fra Kongen Marina og spis der før eller etter.

Topp time for to familier.

Takk, 551hanspetters
Anmeldt 26. mai 2019 via mobile enheter

Leide nylig Rib Experience i bedriftsammenheng og er strålende fornøyd. Prima levert på alle områder, og de ansatte var kjempefornøyd . Serviceminded og god oppfølgeng. Anbefales!

Dato for opplevelse: mai 2019
Takk, LineMarita