Fartsfylt, gøy, flott tillegg til en weekend-tur til Oslo, trygt opplegg med en veldig hyggelig båtfører.

Fantastisk tur i Oslofjorden. Fikk se mye og lokale historier om de ulike stedene vi besøkte var... les mer

Anmeldt 1 uke siden
505johnnyt
Skien, Norge
Ungdoms bursdag

Ungdoms bursdag. Kaptein Petter er utrolig flink og stødig. Jentene hadde en gøy og fartsfylt tur... les mer

Anmeldt 4 uker siden
anielao978
Oslo, Norge

Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Absolutt feriens høydepunkt, på Oslofjorden i dag! Sjåføren var stødig og trygg, vi var avslappet og smilte rundt:-) En opplevelse for hele familien, som anbefales på det sterkeste...

Takk, Annema0112
Anmeldt 1. august 2020

En helt fantastisk opplevelse!
Veldig gøy og profesjonelt opplegg. Anbefales på det varmeste både for liten og stor!

Takk, 77hannes
Anmeldt 1. august 2020

Dette var så gøy! Veldig trygg sjåfør anbefales!

This was so fun! Very safe captein recommended!

Takk, Majsem123
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Jentegjengen og jeg hadde en herlig tur med RIB Experience i juni, det er noe av det morsomste jeg har vært med på!! Petter som sjåfør har en unik kunnskap om Oslofjorden og er en helt rå kaptein. Makan til blid og serviceminded! Alt så proft og tilrettelagt! Det blir ikke lenge til vi må ha en ny tur med RIB Experience! Anbefales på det varmeste!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, pinkproduction
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Tusen takk for en morsom, fartsfylt og trygg båttur. Dyktig sjåfør med gode kunnskaper. Følte meg trygg.
Vi hadde en fantastisk mulighet til å oppleve Oslofjorden på en ny måte.
Dette vil jeg anbefale!
———————————-
Thank you so much for a fun, fast-paced and safe boat trip. Skilled driver with good knowledge. Felt safe.
We had a fantastic opportunity to experience the Oslofjord in a new way.
I would recommend this!

Dato for opplevelse: juli 2020