Anbefales🤩

Dette var kjempe gøy! Dyktige sjåfører, som tilrettela så alle hadde det fint! Moro å oppleve... les mer

Anmeldt 5 dager siden
I1411PJlenae
Fartsfylt, gøy, flott tillegg til en weekend-tur til Oslo, trygt opplegg med en veldig hyggelig båtfører.

Fantastisk tur i Oslofjorden. Fikk se mye og lokale historier om de ulike stedene vi besøkte var... les mer

Anmeldt 2 uker siden
505johnnyt
Skien, Norge

Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Hadde en fantastisk tur på oslo fjorden. Petter er en fin og trygg sjåfør. Delt kunnskap under turen. Har ikke hatt det så gøy på lenge. Anbefales på det sterkeste.

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, anielao978
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Absolutt feriens høydepunkt, på Oslofjorden i dag! Sjåføren var stødig og trygg, vi var avslappet og smilte rundt:-) En opplevelse for hele familien, som anbefales på det sterkeste...

Takk, Annema0112
Anmeldt 1. august 2020

En helt fantastisk opplevelse!
Veldig gøy og profesjonelt opplegg. Anbefales på det varmeste både for liten og stor!

Takk, 77hannes
Anmeldt 1. august 2020

Dette var så gøy! Veldig trygg sjåfør anbefales!

This was so fun! Very safe captein recommended!

Takk, Majsem123
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Jentegjengen og jeg hadde en herlig tur med RIB Experience i juni, det er noe av det morsomste jeg har vært med på!! Petter som sjåfør har en unik kunnskap om Oslofjorden og er en helt rå kaptein. Makan til blid og serviceminded! Alt så proft og tilrettelagt! Det blir ikke lenge til vi må ha en ny tur med RIB Experience! Anbefales på det varmeste!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, pinkproduction