Knallgøy

Utrolig hyggelig kaptein, trygg, rolig og god guide. Ønsket at vi skulle ha det gøy. Oppsøkte... les mer

Birgitte G
Knallgøy opplevelse og fin kaptein.

Flott opplevelse i Oslofjorden. Knallgøy moro i 55 knop som alltid føltes trygt med hyggelig og... les mer

PerChristianG2
Oslo, Norge

Anmeldt 4. august 2021

Kjempemorsom tur som både var lærerik og morsom. Det var en trygg tur hvor du selv fikk være med å bestemme fart. Du fikk både briller og vest og alt du måtte trenge for en super tur med denne raske båten

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, josefing222
Anmeldt 4. august 2021

Dette var utrolig gøy og anbefales på det sterkeste. Veldig hyggelig guide med mye kunnskap. Vi følte oss veldig trygge og hadde en veldig fin tur:)

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, gurogg
Anmeldt 27. juli 2021

Dette var kjempe gøy! Dyktige sjåfører, som tilrettela så alle hadde det fint! Moro å oppleve skjærgården på denne måten! Anbefales

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, I1411PJlenae
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk tur i Oslofjorden. Fikk se mye og lokale historier om de ulike stedene vi besøkte var utrolig gøy å høre. Fikk en helt annen opplevelse av Oslo som reisemål.

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, 505johnnyt
Anmeldt 24. juni 2021 via mobile enheter

Ungdoms bursdag. Kaptein Petter er utrolig flink og stødig. Jentene hadde en gøy og fartsfylt tur. Anbefales på det sterkeste.

Dato for opplevelse: mai 2021
1  Takk, anielao978