“Hyggelig italiensk”

20:00
ELLER
Få mat levert
Omgivelser: Grünerløkka - Sofienberg
Beskrivelse: Ingen er så stolte av maten sin som italienerne. Mat og vin er forbundet med å være sammen, med familie og venner. Storfamiliene møtes gjerne over et måltid og spiser og prater i timevis. Og jo lengre måltidet varer, jo mer kvalitetstid sammen med familien. Da rekker de også naturligvis mange retter. Først litt salami og skinke, så gjerne en pastarett og grønnsaker før hovedretten med kjøtt eller fisk. Det hele avsluttes med en søt dessert. Alt dette finner du selvsagt i vår rikholdige meny. Ingen kan formidle dette bedre enn italienerne selv. Derfor har vi kun italienske kokker og servitører hos oss. Vi snakker italiensk oss imellom, akkurat som hjemme i Italia. Det bidrar til god stemning for alle!
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig italiensk restaurant midt på Grünerløkka. Jeg var der på en onsdag og det var ganske fult der. Ting tok litt tid og det virket som de var litt få på jobb. Jeg bestilte lammecarre som var en fantastisk god rett, men det var rett og slett litt lite mat så det anbefales å bestille forrett om man skal ha den. Pizzaen og pastaen så fantastisk god ut så det blir det neste gang. Anbefales!

2  Takk, asmundg2018

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god forrett, og en fin vri på en klassisk hovedrett. Kokken må berømmes! Og servicen ved bordet er absolutt noe man kommer tilbake til.

Veldig bra

3  Takk, erlendbjornson
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk service, veldig snille og imøtekommende. God mat og hyggelig atmosfære dette var rett og slett veldig bra!!!!!!!!!!!!

3  Takk, 290liset
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Travel og effektiv nabolagsrestaurant. Servitøren viste liten interesse for å kommunisere med gjestene og anbefale mat/vin. Likevel var det god og hyggelig stemning. Forrettene var veldig gode, det samme var pizzaen. Skreien var skuffende.

2  Takk, marg80
Anmeldt 28. juni 2020

Hadde en super kveld, med veldig god mat og vin. Veldig hyggelig restaurant og service. Vi kommer tilbake.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, Brahim678

Reisende som så på Mangiamo Ristorante & Bar, så også på

Har du vært i Mangiamo Ristorante & Bar? Del dine erfaringer!