“Ikke fornøyd.”

Mangiamo Ristorante & Bar
Omgivelser: Grünerløkka - Sofienberg
Beskrivelse: Ingen er så stolte av maten sin som italienerne. Mat og vin er forbundet med å være sammen, med familie og venner. Storfamiliene møtes gjerne over et måltid og spiser og prater i timevis. Og jo lengre måltidet varer, jo mer kvalitetstid sammen med familien. Da rekker de også naturligvis mange retter. Først litt salami og skinke, så gjerne en pastarett og grønnsaker før hovedretten med kjøtt eller fisk. Det hele avsluttes med en søt dessert. Alt dette finner du selvsagt i vår rikholdige meny. Ingen kan formidle dette bedre enn italienerne selv. Derfor har vi kun italienske kokker og servitører hos oss. Vi snakker italiensk oss imellom, akkurat som hjemme i Italia. Det bidrar til god stemning for alle!
Anmeldt 7. august 2021

Jeg og min venninne hadde antagelig for store forventninger. Akkarringene, som vi ble fortalt var resturangens spesialitet, var seige som gummi da de hadde vært frosset. Risottoen kunne sikkert vært god om den ikke hadde hatt en deciliter olivenolje flytende på toppen. Så den smakte kun olje.

Takk, anettel103

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Har vært her mange ganger nå og prøvd ulike pasta retter, risotto retter og pizza. Aldri blitt skuffet, alltid like god mat! Veldig deilig atmosfære i tillegg. 10/10!

1  Takk, julisecret
Anmeldt 1. august 2021

Super god pizza med et autentisk utseende og perfekt på smak. Samtidig har de utrolig mange forskjellige og gode smaksvarianter på alle retter!
Samt stilig lokale med ansatte som har passion for det de gjør.

1  Takk, Tobias_werner6
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Beste glutenfri pizza jeg noen gang har spist! Har testet mange steder i mange land over 20 år. Ingen kan sammenlignes med Mangiamo.
Mannen min og jeg har tidligere vært der på date, da spiste jeg glutenfri pasta- også kjempegod! Da var vi der senere på kvelden og stemningen var tilsvarende. Denne gang var vi der 4 voksne og 3 barn i 8-11 års alderen. Alle var fornøyde og servicen er upåklagelig! Jeg har allerede anbefalt stedet til flere som har hatt samme opplevelse som oss. Gleder oss til å komme tilbake snart.

1  Takk, 256camillac
Anmeldt 23. juli 2021

Etter å ha lett etter restauranter som var åpne, ble Mangiamo restauranten som tok oss imot, til tross for at kjøkkenet skulle til å stenge. Det var ikke mange veganske alternativer på menyen, men servitøren foreslo en spesialversjon av focaccia og bruschetta for tilretteleggelse av mine allergier og kosthold. Jeg har ikke opplevd en servitør som har vært så engasjert i å finne en slik løsning og forsikre seg om at det jeg får skal være trygt å spise. Det setter jeg stor pris på! Skal definitivt komme tilbake hit.

1  Takk, p_flowr

Reisende som så på Mangiamo Ristorante & Bar, så også på

Har du vært i Mangiamo Ristorante & Bar? Del dine erfaringer!