“Fantastisk”

Mangiamo Ristorante & Bar
Omgivelser: Grünerløkka - Sofienberg
Beskrivelse: Ingen er så stolte av maten sin som italienerne. Mat og vin er forbundet med å være sammen, med familie og venner. Storfamiliene møtes gjerne over et måltid og spiser og prater i timevis. Og jo lengre måltidet varer, jo mer kvalitetstid sammen med familien. Da rekker de også naturligvis mange retter. Først litt salami og skinke, så gjerne en pastarett og grønnsaker før hovedretten med kjøtt eller fisk. Det hele avsluttes med en søt dessert. Alt dette finner du selvsagt i vår rikholdige meny. Ingen kan formidle dette bedre enn italienerne selv. Derfor har vi kun italienske kokker og servitører hos oss. Vi snakker italiensk oss imellom, akkurat som hjemme i Italia. Det bidrar til god stemning for alle!
Anmeldt 25. september 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og drikke! Kommer absolutt tilbake!!
Fin og munter stemning, koselig musikk og en skikkelig Italia følelse.

Dato for besøk: september 2021
Takk, mathildekilen

Anmeldt 14. september 2021 via mobile enheter

Har besøkt denne restauranten 4-5 ganger tidligere, da var den drevet av noen energiske italienere. Nå må det være noen nye drivere? Servitøren hadde liten oversikt over både mat og vin utvalget.

Forrettene var relativt bra, hovedrettene bestod av 1 stk pizza og 3 stk indrefilet. Pizzaen var det ikke noe feil på, men alle biffene var stekt alt for mye.

Trist at stedet har mistet kvaliteten og sjarmen.

Dato for besøk: september 2021
Takk, traveler-1978-2019
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

1. Servitøren hostet med åpen munn over rent service! Noe som til vanlig er relativt ekkelt, men spesielt urovekkende under en pandemi!
2. Forretten var god (men her hadde deres kokker ikke gjort noe - dette var spekemat og ost som kommer ferdiglaget fra produsenten)
3. Hovedrettene: risotto og pasta bolognese var smakløse og vannaktige. Ingen av oss klarte å spise opp.
4. Vi ble ikke spurt en eneste gang om maten smakte, eller om vi var fornøyde/misfornøyde, manglet noe eller lignende.

Så i bunn og grunn var det en veldig lite hyggelig matopplevelse.

Takk, Hanne2905
Anmeldt 7. august 2021

Jeg og min venninne hadde antagelig for store forventninger. Akkarringene, som vi ble fortalt var resturangens spesialitet, var seige som gummi da de hadde vært frosset. Risottoen kunne sikkert vært god om den ikke hadde hatt en deciliter olivenolje flytende på toppen. Så den smakte kun olje.

Takk, anettel103
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Har vært her mange ganger nå og prøvd ulike pasta retter, risotto retter og pizza. Aldri blitt skuffet, alltid like god mat! Veldig deilig atmosfære i tillegg. 10/10!

1  Takk, julisecret

Reisende som så på Mangiamo Ristorante & Bar, så også på

Har du vært i Mangiamo Ristorante & Bar? Del dine erfaringer!