“God service og nydelig mat!”

Mangiamo Ristorante & Bar
Omgivelser: Grünerløkka - Sofienberg
Beskrivelse: Ingen er så stolte av maten sin som italienerne. Mat og vin er forbundet med å være sammen, med familie og venner. Storfamiliene møtes gjerne over et måltid og spiser og prater i timevis. Og jo lengre måltidet varer, jo mer kvalitetstid sammen med familien. Da rekker de også naturligvis mange retter. Først litt salami og skinke, så gjerne en pastarett og grønnsaker før hovedretten med kjøtt eller fisk. Det hele avsluttes med en søt dessert. Alt dette finner du selvsagt i vår rikholdige meny. Ingen kan formidle dette bedre enn italienerne selv. Derfor har vi kun italienske kokker og servitører hos oss. Vi snakker italiensk oss imellom, akkurat som hjemme i Italia. Det bidrar til god stemning for alle!
Anmeldt 26. juli 2022 via mobile enheter

Mangiamo har en hyggelig atmosfære og betjening som gjør sitt ytterste for at kunden skal få en god opplevelse. Maten smaker nydelig, og de tilpasser gjerne ingrediensene etter kundens ønsker.

Takk, MarenH251

1923 av 294 anmeldelser

Anmeldt 14. juli 2022 via mobile enheter

Vi besøkte Mangiamo for ett år siden og var så fornøyd at vi måtte tilbake, men det blir ikke et besøk til. Vi kunne tilgitt at Cæsar-Salatene ikke var gode, om det ikke hadde vært for den dårlige servicen.

Takk, L4298VCginan
Anmeldt 11. juli 2022 via mobile enheter

Tapt seg veldig. Våt pizza med utvannet smakløs saus. Store områder uten ost eller fyll.
Kanskje bare uflaks, var bra da vi var her for et par år siden.

Takk, 927joakims
Anmeldt 2. juli 2022 via mobile enheter

Veldig gode hovedretter, kjøttet var perfekt. Desserten var litt smakløs og ikke særlig søt, så der ble vi litt skuffet.

Takk, juneeany
Anmeldt 17. juni 2022 via mobile enheter

Veldig god mat, beste italienske i Oslo - litt varierende service. Har vært her flere ganger og servitørene er alltid skikkelig hyggelige. Selv om vi ikke hadde bestilt, fikk vi bord raskt. Verdt å reise til løkka for å spise italiensk her!

Dato for besøk: juni 2022
Takk, Thealilleng

Reisende som så på Mangiamo Ristorante & Bar, så også på

Har du vært i Mangiamo Ristorante & Bar? Del dine erfaringer!