“Hyggelig fransk Brasserie med god service”
Anmeldelse av Brasserie Rivoli

Brasserie Rivoli
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig sted med uteservering. Har et godt utvalg vin og drinker. Maten er meget god og service ypperlig. Har variert meny med kjøtt, fisk og vegetar. Anbefales!

Takk, Simenpimen

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig sted, til tross for at det var fullbooket var det rolig og trivelig stemning. Maten var velsmakende og godt tilberedt. Vennlig og passe intens service, gode anbefalinger fra servitørene. Kommer gjerne igjen!

1  Takk, maritandrinek
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord på forhånd lørdag ettermiddag. Siden det var veldig varmt og sterk sol fikk vi bord innendørs. Hyggelig betjening av flere servitører under oppholdet, men Jessica tok mest vare på oss og vi opplevde henne veldig oppmerksom og serviceinnstilt. Forrettene var asparges og tartar som begge smakte veldig godt. Til hovedrett var grillet tørrfisk veldig smakfullt. Dessertene sitronterte og vannbakkels var veldig bra. Vi kommer garantert tilbake.

2  Takk, VacationOslo
Anmeldt 22. juni 2021

Vi var to par til middag. Servicen var upåklagelig fra første sekund. Maten var dessverre ikke like bra. Varierende smak og kvalitet på alle rettene. Prisene er slik at maten burde holde høyere standard.

Takk, _rnulfk2015
Anmeldt 5. desember 2020 via mobile enheter

Ikke imponerende. Mat, service og betjening heller under enn over gjennomsnittet. Dessverre. På en ‘fransk bistro’ forventer vi minimum at entrecôten er mør og friten perfekt. Her svarte ingen av delene til forventning. Ikke verdt prisen. Prøv heller Chez Colin i Fredensborgveien.
Langt bedre!

Dato for besøk: september 2020
3  Takk, Tourist723267

Reisende som så på Brasserie Rivoli, så også på

Har du vært i Brasserie Rivoli? Del dine erfaringer!