“Herlig!”

Brasserie Rivoli
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, Og enda bedre service! Dyktig personale, kunnskapsrike om både mat og vin. Sjømat plateauet anbefales! Godt utvalg i basis viner, superb tilleggsliste for viner.

1  Takk, Trail11655293519

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Utmerket restaurant med herlig mat og super service - her skal vi definitivt tilbake! Sånn passe spennende kamskjell, men hovedrettene var aldeles fantastiske. Sjekk ut kylling og skalldyrstallerkene - utrolig godt!

Takk, jkse_no
Anmeldt 27. juli 2021

Vi var tre til bords. To av oss valgte skalldyrserveringen, som kom i to runder. Det gikk noe tid, over 20 minuter, før vi fikk bestille mat, noe som er litt overkant når man har bordet bare 2,5 timer. Serveringen var generelt noe avventede og usikker. Første servering var fin-fin med tre sauser. Reker dominierte, østers smakte veldig godt og mer forsegjorte saker med kamskjell og hummer var også bra.

Andre servering kom med en halv sjøkreps til hver. Kanksje litt snaut til den prisen? Her var det litt vel mye urtesaus på halen. Fritert akkar framstod som "vomfyll" i denne settingen. Smakte mest gatekjøkkenmat. Vi la igjen litt av denne. Pepperkrabben var bra, men naturligvis vanskelig å spise. Her kunne de både servert litt mer og rensket den litt mer, etter min smak.

Den tredje til bords fikk løyrom og piggvar og var fornøyd med dette. Samme gjengen spiste på Benjamin i fjor sommer, og sammenlignet med den opplevelsen er ikke Rivoli helt i nærheten, dessverre. Dessert var en god sitronterte. Men også her kjøer de noe enklere stil mht utvalg enn nevnte konkurrent.

1  Takk, AirbusTronn
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Fint sted med fint interiør, og maten var veldig god. Vi satt likevel igjen med en litt dårlig følelse i etterkant. Servicen var treg, servitøren var borte lenge og vi fikk for eksempel vesentlig mindre brød enn alle andre vi så i lokalet. Kanskje små ting, men av det oppfattet vi at vi kanskje ikke var helt de kundene servitøren ønsket seg. Kanskje vi var for unge, kledd for vanlig og hadde for lite penger fordi vi ikke hadde lyst til å betale 1200+ for en vinflaske? Det var i alle fall følelsen vi satt igjen med. Skuffende var det i alle fall.

2  Takk, andreahkk
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig sted med uteservering. Har et godt utvalg vin og drinker. Maten er meget god og service ypperlig. Har variert meny med kjøtt, fisk og vegetar. Anbefales!

Takk, Simenpimen

Reisende som så på Brasserie Rivoli, så også på

Har du vært i Brasserie Rivoli? Del dine erfaringer!