“Vi var seks venner som skulle spise føre mamma Mia ble tatt godt i mot koselig betjening spennende god mat vi stor kosa”
Anmeldelse av GLØR

GLØR
Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Vi var seks stykker som skulle spise før vi skulle på Mamma Mia.
Ble tatt godt i mot av koselig betjening spennende konsept med god mat og drikke til vi stor kosa oss.
Kan anbefales

Dato for besøk: september 2021
Takk, Dream01507167271

Anmeldt 29. februar 2020 via mobile enheter

Vi opplevde at bestillings portalen gikk i stå og ventet over 1 time på maten. Dere var proffe og informerte oss underveis. Dette løste dere med å gi oss gratis mat. På tross av venting og tidspress for oss endte dette på en profesjonell måte fra dere. Vi kommer igjen. Takk for super service.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, MaritStein
Anmeldt 27. januar 2020

Etter lengre spasertur havner vi i operapassasjen og synes det er trivelig å sitte nesten ute. Glør innfris og vi er veldig fornøyd med mat og service.

Dato for besøk: januar 2020
2  Takk, petter eilert s
Anmeldt 14. desember 2019

Super service, nydelig mat med utrolig spennende smaker, god vin og fine priser.
Kommer gjerne tilbake!

Dato for besøk: desember 2019
Takk, Annicken H
Anmeldt 16. november 2019 via mobile enheter

Skal man på en forestilling på Folketeateret er Glor en perfekt plass for en enkel lunch og et glass før forestillingen.
Hyggelig betjening, god bar og gode småretter gjør dette til en plass å besøke.

Dato for besøk: november 2019
Takk, bj_rntrondt

Reisende som så på GLØR, så også på

Har du vært i GLØR? Del dine erfaringer!