The Viking Planet Voksen-billett

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve The Viking Planet Oslo på
Anmeldt 12. august 2021

Dette er nok mer egnet til utenlandska turister med svært lite forkunskaper om vikingene. Jeg tror at de fleste nordmenn vil oppleve dette som noe tamt, og mye som var kjent fra tidligere. Realtivt liten lærings effekt for Nordmenn men kan være bra for utendlandske turister. VR turen var ok, 270 kino var vel også ok emn ikke noe mer,

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, Stian H
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Morsomt med vr-film. Flotte filmer ellers. Savnet at de gikk litt «dypere» inn i tingene? Sikkert fint for dem som hører om vikinger for første gang.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, 562_steh
Anmeldt 3. oktober 2020

Flott og lærerik opplevelse. Interaktivt opplevelse for store og små. Her var mye morro å se på og trykke på. Spesielt VR filmen slo godt an!
Anbefaler en tur hit

Dato for opplevelse: oktober 2020
1  Takk, jdjd74
ThevikingplanetOslo, sales and marketing på The Viking Planet Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2020

Hei
Vi er så glad for at du hadde en hyggelig opplevelse hos oss!
Velkommen tilbake:)

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Dette er et heldigitalt museum, hvor det ikke finnes en eneste gjenstand. Derimot var de ulike filmopplevelsene fantastiske! Særlig den de ansatte anbefalte oss å starte med og den med VR-Briller.
Riktignok er den med VR-Briller ikke anbefalt for de yngste. Vår på snart 7 år måtte hoppe over denne, og det skulle vi gjerne visst på forhånd, slik at han kunne blitt forberedt på skuffelsen før vi sto klare ved denne stasjonen.
Hologrammene var også en fascinerende opplevelse.
Hyggelig betjening, og en annerledes museumsopplevelse. Barna elsket det og vi voksne var også meget fornøyde med besøket.

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, Kongemoi
ThevikingplanetOslo, General Manager på The Viking Planet Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2020

Takk for hyggelig tilbakemelding - vi er glade for at dere hadde en fin opplevelse hos oss. Velkommen tilbake når junior er litt eldre :-)

Anmeldt 9. februar 2020 via mobile enheter

Interessant og godt laget, men det blir raskt litt kjedelig. Pluss for gratis kaffe, te og vann. Passer nok best for barn i grunnskolealder og turister som ikke kjenner til vikingtiden i det hele tatt.

Takk, Homrul
ThevikingplanetOslo, Director of Sales på The Viking Planet Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. februar 2020

Tusen takk for besøket. Vi setter pris på din rating og tilbakemelding. Vi håper du likte vår prisbelønte VR- film.