Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Flott hotell med en fantastisk beliggenhet sentralt i Oslo. Eneste negative var endel støy fra gaten ute, vi hørte trikken ofte og noe roping på nattetid. Men dette er nesten å forvente bed en så sentral beliggenhet. Rent og fint, likte godt frokosten og servicen var upåklagelig!

Dato for oppholdet: mai 2018
1  Takk, eivindaakre
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Dette hotellet er en fantastisk flott hotell, sjarmerende, stilfullt,elegant.mange flotte detaljer over alt Flott design,gjennomført.Ligger perfekt midt i sentrum.Hadde suite begge gangene.Flotte rom med god plass både rundt sittegruppen stor seng stort bad.God frukost. Og god mat i restauranten.Kjekk og hyggelig betjening.Parkeringshus 4 minutt i fra. Beliggenhet er perfekt tog, buss.trikk 3 minutter i fra.Ellers står det taxi rett utføreKan også leige sykler som står rett over gata.‍♀️.Et PERFEKT hotell

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Travel657416
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Fint rom med et eksklusivt preg. Frokostsalen var i samme stil, mørke møbler og gyldne detaljer som feks gullbestikk. God og variert frokostbuffet. Gode drinker i baren nede. Lun atmosfære med det lille ekstra. Beliggenheten er fantastisk! Vi kommer gjerne igjen!

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, Åshild F
Carsten J, Front Office Manager på Hotel Christiania Teater, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2018

Hei Åshild,

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding, det setter vi alltid pris på.

Det gleder meg å høre at du var fornøyd med både rommet, frokosten og tilbudet i baren.

Hvis du vet når du ønsker å komme tilbake kan du sende en mail til carsen@christianiateater.com så skal jeg lag bookingen til deg.

Ha en fin dag og en fortsatt god (og varm) sommer

Vh
Carsten Johannesen
Hotel Operation Manager

Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Vi har tilbrakt en natt her i en junior suite, som var romslig og behagelig. Rengjøringen kunne vært bedre, og det var veldig lytt med mye støy fra gaten.
Frokosten var kjedelig med lite utvalg. Når det kommer til kaffe, så fantes det bare filterkaffe meg kaldt melk. Jeg etterspurt soyamelk, som gjorde at jeg fikk en liten kopp til bordet. Det manglet økologiske og hjemmelagde alternativer som er vanlig i de beste hotellene i Oslo som i Thon Hotel Rosenkrantz for eksempel.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Beacsku
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Flott beliggenhet, vennlig personal, fantastisk fint interiør (iht. vår smak) og deilig seng! Frokosten var veldig frisk, sunn og innbydende (ønsker du overflod av mat, mest mulig fett - ikke en frokost for deg).

Besøker det gjerne igjen :-)

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Stine Mari L