ymym79
Oslo, Norge
4,0 av 5 boblerAnmeldt 12. nov. 2018via mobile enheter
Dato for oppholdet: oktober 2018
Andy K, Guest Services / Front OfficeHotel Christiania Teater, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 30. aug. 2020

kr 2 349
kr 2 074
0.9 km fra Hotel Christiania Teater
Restaurant
Our lounge area on the second floor
kr 898
  • Priceline
0.5 km fra Hotel Christiania Teater
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Fikk rom inn mot en bakgård hvor container bråk startet ved 5 tiden på morgenkvisten eller natta for andre. Resepsjon var bortgjemt når vi kom inn i bygningen. Trodde vi hadde gått feil. Frokosten var bra.

Dato for oppholdet: august 2018
2  Takk, Par Ø
Andy K, Guest Services / Front Office på Hotel Christiania Teater, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2020

Hei Par Ø,

Anmeldt 15. september 2018

Vi booket dette hotellet nettopp pga den flotte stilen og beliggenheten. Og det overgikk forventningene!

Vi ble tildelt en flott suite, romslig, elegant og med et eksklusivt preg. Frokostsalen og baren var i samme stil, med mørkt interiør og gyldne detaljer som satt et flott, intimt og hyggelig gkennomgående preg. Veldig koselig barområde, flotte sittegrupper, god mat og god vin. Christin var veldig hyggelig og serverte oss deilig ostefat, vin og snacks. Hyggelig kveld i Teatro. Anbefales!

Gjennomgående lun atmosfære på hotellet med "det lille ekstra". Meget hyggelige innsjekk og utsjekk i resepsjonen.

Allerede da vi ringte på forhånd for å bekrefte bookingen og hadde spørsmål om parkering. Resepsjonen var meget behjelpelige og så hyggelige at vi følte oss veldig velkomne.

Vår eneste betenkelighet i forkant var at vi ankom i bil. Vi parkerte problemfritt på Plaza hvor bilen sto trygt, og gikk opp til hotellet. 10 min hyggelig gåtur. Parkering er altså ingen hindring.

Vi booker definitivt dette hotellet (og den suiten!) neste gang vi skal til Oslo.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, GT_theTravellers

Hei GT_Therese,

Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Flott hotell med en fantastisk beliggenhet sentralt i Oslo. Eneste negative var endel støy fra gaten ute, vi hørte trikken ofte og noe roping på nattetid. Men dette er nesten å forvente bed en så sentral beliggenhet. Rent og fint, likte godt frokosten og servicen var upåklagelig!

Dato for oppholdet: mai 2018
1  Takk, eivindaakre
Andy K, Guest Services / Front Office på Hotel Christiania Teater, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2020

Hei eivindaakre,

Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Dette hotellet er en fantastisk flott hotell, sjarmerende, stilfullt,elegant.mange flotte detaljer over alt Flott design,gjennomført.Ligger perfekt midt i sentrum.Hadde suite begge gangene.Flotte rom med god plass både rundt sittegruppen stor seng stort bad.God frukost. Og god mat i restauranten.Kjekk og hyggelig betjening.Parkeringshus 4 minutt i fra. Beliggenhet er perfekt tog, buss.trikk 3 minutter i fra.Ellers står det taxi rett utføre👍😄Kan også leige sykler som står rett over gata.🚴‍♀️.Et PERFEKT hotell👌

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, Travel657416

Hei!

Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Fint rom med et eksklusivt preg. Frokostsalen var i samme stil, mørke møbler og gyldne detaljer som feks gullbestikk. God og variert frokostbuffet. Gode drinker i baren nede. Lun atmosfære med det lille ekstra. Beliggenheten er fantastisk! Vi kommer gjerne igjen!

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, _shildf2015
Carsten J, Front Office Manager på Hotel Christiania Teater, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2018

Hei Åshild,

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding, det setter vi alltid pris på.

Det gleder meg å høre at du var fornøyd med både rommet, frokosten og tilbudet i baren.

Hvis du vet når du ønsker å komme tilbake kan du sende en mail til carsen@christianiateater.com så skal jeg lag bookingen til deg.

Ha en fin dag og en fortsatt god (og varm) sommer

Vh
Carsten Johannesen