2 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 31.07.21
Booking.comUSD 207
Agoda.comUSD 221
Anmeldt 15. januar 2019

Ble møtt i resepsjonen av særdeles hyggelig og søt dame som gratulerte min kone med 60 års dagen, og kunne fortelle at vi hadde fått oppgradering til jr. suite.
Stort og flott rom mot bakgården, som dsv hadde litt for hard seng etter vår smak.
Noe bråk fra noen vifter, men absolutt ikke værre en at man kunne leve med det.
Hyggelig bar, og en restaurant med utrolig deilig pizza meny, som absolutt var verdt et besøk.
Frokosten var også veldig grei!
Vi vil bo her neste gang vi besøker Oslo også!

Romtips: Veldig sentralt!
Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, groeseth
Andy K, Guest Services / Front Office på Hotel Christiania Teater, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2020

Hei groeseth,

Tusen takk for den varme tilbakemeldingen!

Vi setter stor pris på å lese at dere har hatt det fint her på Hotel Christiania Teater.

Spesielt hyggelig er det å lese at dere er såpass fornøyde med servicen.

Pizzaen vår er Oslos beste tre år på rad, så det er flott å se at dere ga restauranten et besøk også.

Dere er hjertelig velkommen neste gang dere er i Oslo. Viften er nå fikset!

Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Hyggelig hotell midt i Oslo sentrum. Man får en følelse av noe gammelt og storslått, samtidig som det er intimt og moderne.
Vi hadde et veldig fint rom (bortsett fra stusselig utsikt mot en bakgård), men med en litt spesiell baderomsløsning med vasken utenfor badet. Baderomsdøren av frostet glass var veldig tung. Men et fint, rent og nyoppusset bad veiet opp for dette.
Liten og utrolig treg heis, men det er også mulighet for å bruke trappen.
Alt i alt en hyggelig hotellopplevelse.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, ymym79

Hei ymym79,

Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Fikk rom inn mot en bakgård hvor container bråk startet ved 5 tiden på morgenkvisten eller natta for andre. Resepsjon var bortgjemt når vi kom inn i bygningen. Trodde vi hadde gått feil. Frokosten var bra.

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, Par Ø
Andy K, Guest Services / Front Office på Hotel Christiania Teater, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2020

Hei Par Ø,

Anmeldt 15. september 2018

Vi booket dette hotellet nettopp pga den flotte stilen og beliggenheten. Og det overgikk forventningene!

Vi ble tildelt en flott suite, romslig, elegant og med et eksklusivt preg. Frokostsalen og baren var i samme stil, med mørkt interiør og gyldne detaljer som satt et flott, intimt og hyggelig gkennomgående preg. Veldig koselig barområde, flotte sittegrupper, god mat og god vin. Christin var veldig hyggelig og serverte oss deilig ostefat, vin og snacks. Hyggelig kveld i Teatro. Anbefales!

Gjennomgående lun atmosfære på hotellet med "det lille ekstra". Meget hyggelige innsjekk og utsjekk i resepsjonen.

Allerede da vi ringte på forhånd for å bekrefte bookingen og hadde spørsmål om parkering. Resepsjonen var meget behjelpelige og så hyggelige at vi følte oss veldig velkomne.

Vår eneste betenkelighet i forkant var at vi ankom i bil. Vi parkerte problemfritt på Plaza hvor bilen sto trygt, og gikk opp til hotellet. 10 min hyggelig gåtur. Parkering er altså ingen hindring.

Vi booker definitivt dette hotellet (og den suiten!) neste gang vi skal til Oslo.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, GT_theTravellers

Hei GT_Therese,

Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Flott hotell med en fantastisk beliggenhet sentralt i Oslo. Eneste negative var endel støy fra gaten ute, vi hørte trikken ofte og noe roping på nattetid. Men dette er nesten å forvente bed en så sentral beliggenhet. Rent og fint, likte godt frokosten og servicen var upåklagelig!

Dato for oppholdet: mai 2018
1  Takk, eivindaakre
Andy K, Guest Services / Front Office på Hotel Christiania Teater, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2020

Hei eivindaakre,