Gratis avbestilling frem til 21.05.21
Expedia.comUSD 210
eDreamsUSD 230
ZenHotels.comUSD 320
Anmeldt 29. november 2019

Hotel Christiania Teater er et hotell med personlighet og atmosfære. Rent og pent overalt, og med et blidt, imøtekommende og serviceminded personale. Vi hadde superior-rom med flott utsikt til den førjulsopplyste Studenterlunden. I fjerde etasje og med god lydisolering var trafikken i Stortingsgaten ikke noe problem. Restaurant Teatro var en opplevelse i seg selv; meget intim og koselig. Frokostbuffeten var rikholdig og svært innbydende presentert. Som pizzarestaurant om ettermiddagen/kvelden var Teatro også førsteklasses.

Romtips: Superior-rommene har fin utsikt mot Studenterlunden
Dato for oppholdet: november 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, bjdeberi
CarstenJohannesen, General Manager på Hotel Christiania Teater, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. januar 2020

Kjære Bjdeberi.

Tusen takk for din tilbakemelding av Hotel Christiania Teater, dette var hyggelig lesing!
Jeg er helt enig med deg at det er hyggelig å ha utsikt mot parken under julemarkedet.

Varmt velkommen tilbake ved en senere anledning!

Vh
Carsten Johannesen
Direktør

Anmeldt 18. november 2019 via mobile enheter

Ikke godt kjent med hotellet fra før, men jeg fikk en hyggelig avtale med et oppgradert rom på kort varsel gjennom en kollega.

Beliggenheten er fantastisk med utsikt over Spikersuppa. Merk at ditto bylarm følger med som en del av opplevelsen, men rommet var godt støyisolert.

Standarden bærer litt preg av at tidens tann tærer, men samtidig så passer det perfekt med hotellets atmosfære. Veldig sjarmerende.

Selve rommet må jo ha vært en suite, på hjørnet av bygget i femte etasje. Moro løsning hvor et enormt bad deler rommet i to. Seng rett ved inngangsdøren og en salongområde i hjørnet.

Alt personalet er super vennlig innstilt og en føler seg godt tatt vare på hele oppholdet.

Meget god frokost i hotellets tilstøtende restaurant.

Dette skal gjentas. Anbefales på det sterkeste.

Reisetype: Reiste alene
Takk, trond_sakshaug
Andy K, Guest Services / Front Office på Hotel Christiania Teater, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Hei trond_sakshaug,

Tusen tusen takk for tilbakemeldingen!

Det er helt fantastisk å lese at du var gjennomgående fornøyd med oppholdet.

Jeg vil dele tilbakemeldingen din videre med mine kolleger.

Rommet ditt var en av suitene våre, så bare gi beskjed før du ankommer neste gang om du vil ha den samme.

Ønsker deg en nydelig kveld!

Anmeldt 10. november 2019

Er gold medlem i Choice,og hadde aldri ligget på dette hotellet før,men flere av de andre hotellene i Choice familien,er vant til at jeg må krangle meg til mine fordeler,men IKKE her,helt uttrolige service i resepsjonen,og alt var klart, TAKK.følte meg veldig velkommen.Det eneste jeg har å annmerke er heisen,fryktelig treg ble litt trappe gåing fra 6 etasje og savnet kald melk fra dispenser,ikke stående i mugger og salt og pepper på hvert bord hadde vært fint,men egentlig bare bagateller.Stort og koselig rom,og kommer gjerne tilbake,da jeg følte meg veldig velkommen av gjengen i resepsjonen,spes mannen i resepsjonen i 1tiden 1nov.det er slik det skal gjøres.

2  Takk, 644anita

Hei 644anita,

Tusen tusen takk for den varme tilbakemeldingen.

Vi setter stor pris på denne. Spesielt med tanke på servicen du opplevde.

Dette er helt enkelt slik det skal være her hos oss hver gang, og vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake.

Jeg deler denne videre med mine kolleger, og spesielt resepsjonisten du nevner. Tusen takk!

Anmeldt 3. november 2019 via mobile enheter

Dette hotellet er en opplevelse!
Vi hadde booket et superior rom med utsikt over spikersuppa. Fikk rom i 6 etasje med en nydelig utsikt over byen.
Resepsjonistene var meget imøtekomne. Må trekke frem Larry. For en service!

Rommet var stort med nydelige detaljer. Radioen sto på i det vi kom inn og herlig jazz møtte oss. Nespresso-maskin på rommet er bonus og ekstra deilig at man fikk påfyll av kapsler ved behov.

Vi bestilte frokost på rommet og fikk alt en kunne ønske seg. Brød, egg, bacon, bær, frukt, yogurt og såå mye mer. En stor kanne med kaffe fulgte med. Nydelig frokost! Anbefales på det varmeste.

Alt i alt en magisk opplevelse og vi kommer absolutt igjen. Takk for en drømmehelg!

Dato for oppholdet: oktober 2019
1  Takk, Silje_S_A

Hei Silje_S_A,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding!

Vi setter utrolig stor pris på å lese beskrivelsen din av oppholdet du hadde. Dette er akkurat slik det skal være.

Frokosten vår er en klar favoritt blandt våre gjester, og det er fantastisk at du trekker frem at denne også kan serveres på rommet.

Spesielt glad blir jeg for å lese kommentaren din om Larry. Denne vil jeg dele videre med han.

Hjertelig velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 19. oktober 2019 via mobile enheter

Vi bestilte en juniorsuite for å feire undertegnedes bursdag. Vi har vært flere ganger på hotellet og hadde en oppfatning av at dette hotellet var et av de beste i Oslo sentrum. Vi ble tatt i mot av en hyggelig betjening i resepsjon og dette var effektivt. Vi fikk et rom i tredje etasje.

Heisen opp var kanskje liten og litt treg, men hotellet er i en gammel bygning så det var greit og ikke plagsomt

Inntrykket av rommet var at det var stort sett stilfullt innredet, om noe mørkt. Det var en god og stilfull sofa. Senga var stor og god. Dessverre var hodeputene og den litt lille dobbeltdyna litt skuffende.
Utsikten var inn mot en litt sliten del av hotellet. Ikke spesielt mye å skryte av, men heldigvis stille og rolig.

Det som var svært skuffende var badet. Det var ikke mulig å legge fra seg personlige artikler og vi opplevde selve baderommet som slitt. Krana var løs, dusjhodet var løst og varmekabler fungerte ikke. Dusjen hadde også et dårlig vanntrykk. «Spesialartiklene» som var på badet var bare satt sløvt og raskt på en klinexdispenser...

Frokosten var litt kaos da det var mye folk, og det manglet eksempelvis juice og grovt brød. Så at personalet jobbet, men kanskje underbemannet? Ellers var maten vi fikk der god

Oppsummert var ikke dette de største utfordringene det jeg har kommentert, men det er helhetsinntrykket som gjorde dette til en skuffende opplevelse. Vi prøvde å formidle dette til resepsjon når vi dro, men det virket som at det «gikk inn det ene øret, og ut det andre»

Kommer vi til å besøke hoteller igjen? Tvilsomt basert på at vi syns at hotellet har tapt seg og at det var overpriset i den standen rommet vårt var i. Samt responsen vi fikk av resepsjon.... Her må ting ordnes....

Dato for oppholdet: oktober 2019
1  Takk, r0yarneh
Andy K, Guest Services / Front Office på Hotel Christiania Teater, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2020

Hei r0yarneh,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding!

Vi setter stor pris på dette.

Ønsker deg en fantastisk kveld!