Gratis avbestilling frem til 08.08.21
Gratis avbestilling frem til 06.08.21
Priceline
CheapTicketsUSD 204
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Har brukt dette hotellet noen ganger, og trives veldig godt her. Det er så rolig og god atmosfære midt i byen. Staselig rom med veldig god seng og romslig bad. Veldig hyggelig personale god frokost selv i corona-tider.

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, 201Mette

Hei 201Mette,

Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen!

Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive denne.

Det er flott og se at frokosten fortsatt leverer slik den skal tross tidene vi befinner oss i.

Hjertelig velkommen tilbake til Hotel Christiania Teater!

Anmeldt 3. juli 2020

Er nok ikke mulig å bo mer sentralt enn dette i Oslo. Fine lokaler med mye historie, rene rom og veldig god seng. Meget hyggelig og serviceinnstilt betjening, både i resepsjon og i restaurant. Veldig god frokost!

1  Takk, henriksvein

Hei henriks903,

Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen!

Dette setter vi stor pris på. Så fantastisk å se at du hadde et flott opphold her hos oss.

Vi håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake snart!

Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

Kjøpte unlimited pakke for sommeren 2020 og startet tidlig hos hotel Christiania teater. De åpnet 8 juni og vi var noen av de første. De hadde litt problemer med nøklene til rommet, men maken til service innstilte ansatte skal du lete lenge etter. De sprang trappene til 5 for å åpne døren for oss. Vi oppgraderte til et Deluxe rom uten problemer. Det var litt bråk hos naboen men det ble fixet med en gang. Ved neste besøk fant de et stille rom til oss, det var superior og helt perfekt. Vi ønsket dette rommet igjen og ble møtt med en svært hyggelig melding på rommet. De ansatte er helt rå på service. Frokosten er litt spesiell i disse korona tider, men helt topp med perfekt ferskt rugbrød. Vi ble husket og fikk akkurat det brødet vi liker ved neste besøk. Gleder oss til neste besøk på søndag. Jeg kan ikke få sagt nok bra ting om de ansatte!

1  Takk, Revisor

Hei Revisor,

Tusen takk for den varme tilbakemeldingen!

Dette er helt fantastisk å lese, og jeg vil dele denne videre med resten av teamet.

Som du nevner befinner vi oss i en spesiell situasjon, og derfor blir vi veldig glade for å se at de løsningene vi kommer med fungerer. Her på Hotel Christiania Teater brenner vi for personlig service, så tilbakemeldinger som dette er det beste vi vet.

Igjen- tusen takk.

Håper unlimited pakken gir dere masse gode minner, og at dere nyter den norske sommeren.

Anmeldt 23. april 2020

Bra beliggenhet, men resepsjonen er ganske liten med trange inngangsdører.
Servicen var veldig varierende avhengig av hvem som var på jobb.

Fint og rent rom. Bra størrelse på badet, men takdusjen virket ikke så det var kun mulig å bruke hånddusjen. I tillegg var krana på vasken litt "vanskelig." Enten kom det nesten ikke vann, ellers så var det så kraftig at det sprutet langt utover vasken.
Og det var veldig lytt på rommet, så vi hørte det meste som foregikk både i gangen og i etasjene over og under.

God frokost med bra utvalg. Trivelig restaurant som er pizza-restaurant på kveldstid.

Baren var stengt en kveld pga et privat arrangement. Vi fikk ikke bestille i baren for å f.eks. ta med drikke på rommet, og det var veldig høy musikk til langt på natt. Dette var det ikke gitt noen informasjon om på forhånd.

Det ble også trukket penger fra vårt kredittkort for bruk av minibar, noe vi ikke hadde gjort. Vi forsøkte flere ganger å kontakte hotellet uten å få noe svar. Pengene ble tilbakebetalt etter et par uker.

Alt i alt et ok hotell, men dårlig service og informasjon trekker ned. Kommer nok ikke til å bo her flere ganger.

Romtips: Høyt opp for å unngå støy fra baren og gaten.
Dato for oppholdet: desember 2019
2  Takk, khephri

Hei khephri,

Tusen takk for tilbakemeldingen!

Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å skrive denne. Varierende service er ikke noe du skal oppleve her hos oss. Det ønsker jeg å beklage. Servicen skal være på topp hver gang.

Når det kommer til rommet er det leit å lese at dere hadde utfordringer med badet. Vi er tilgjengelig døgnet rundt, så jeg håper dette var noe vi fikk hjulpet deg med underveis. Tilbakemeldingen setter vi dog stor pris på, da den hjelper oss å bli enda bedre.

Vedrørende baren er det beklagelig at dere ikke ble gjort oppmerksomme på forhånd. Dette vil jeg følge opp videre internt. I tillegg til Restaurant Teatro tilbyr vi også et lite barutvalg i resepsjonen, så jeg håper vi fikk hjulpet dere.

Til slutt må jeg beklage at dere ble feilbelastet for minibaren. Dette skal ikke skje, så jeg vil følge opp dette videre. Jeg har full forståelse for at dere er skuffet etter dette oppholdet, men håper vi får muligheten til å ønske dere velkommen tilbake. Da skal vi gi dere et perfekt opphold!

Ønsker dere en god sommer.

Anmeldt 5. desember 2019

Bodde her en natt i November. Jeg bor mye på hotell, og sjelden har jeg blitt så godt mottatt ved innsjekk. De ansatte i resepsjonen gjør en kanonjobb, blide, profesjonelle og serviceminded til fingerspissene. Flotte rom, prikkfritt renhold. Frokosten er også meget bra. Hotellet ligger svært sentralt i hovedstaden, allikevel er det stille på rommet. Jeg kommer tilbake!

Dato for oppholdet: november 2019
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, thorb365
CarstenJohannesen, General Manager på Hotel Christiania Teater, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. januar 2020

Kjære Thorb365,

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding av Hotel Christiania Teater!
Det er alltid kjekt å lese tilbakemeldinger fra dere som reiser mye, speiselt når de er så positive som denne!

Ha en fortsatt fin dag, og velkommen tilbake ved en senere anledning!

Vh
Carsten Johannesen