2 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 06.08.21
CheapTicketsUSD 204
Agoda.comUSD 221
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet er kjempeflott og romslig innvendig, men inngangsdørene er et herk med bagasje. Fryktelig trivelige ansatte i disken og imøtekommende vaskere. Vi fikk håndduker ol. på døra pga Corona og det fungerte fint! Oppgraderte til Deluxerom pga tilbud, stort romslig rom med stor seng. Frokosten var behagelig og kjempegod (godt brød!!). Eneste minus med oppholder var at inn til do er det bare en fancy frostet glassdør - som ikke er tett på noe vis. Par cm glippe i alle kanter. Du får altså ikke gått på do i fred ‍♀️

1  Takk, 767vanjah
Andy K, Guest Services / Front Office på Hotel Christiania Teater, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2020

Hei 767vanjah,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding!

Vi setter enormt stor pris på å lese denne, og at du har hatt det bra her hos oss. Frokosten er noe vi tar stor stolthet i her hos oss, så det er flott å se at denne falt i smak.

Vi tar med oss tilbakemeldingen videre. Håper vi får se deg igjen ved en senere anledning!

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Flotte rom, nydelig frokost, fantastisk stab, fra resepsjonen via kjøkken til renholdere. Blide,trivelige og veldig serviceinnstilt. Det er bare å booke seg inn, her trives man. Kai og Toril Midthjell . Ps :savner en plass å henge håndklær på.

1  Takk, torillindbergetm

Hei Kai og Toril,

Tusen takk for den varme tilbakemeldingen!

Vi setter stor pris på å lese at dere har hatt det bra her hos oss. At dere trekker frem staben slik dere gjør blir vi enormt stolte av.

Tilbakemeldingen tar vi med oss videre, og vi håper å se dere igjen!

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Dette hotellet ligger veldig sentralt og nært Nationaltheatret stasjon (metro, tog og buss). Hotellet er litt anonymt og en kan lett gå forbi uten å få det med seg.
Vi ble møtt av en smilende og hyggelig resepsjonist som ga oss rom 610 i øverste etasje.
Rommet var stort og fint, og det lå også en personlig hilsen til oss på sofabordet.
Vasken på badet var flyttet ut fra badet, noe som var praktisk.
God seng og vel utstyrt rom. Alt holdt i en gjennomført stil.
Frokosten var veldig bra. Her får du ordentlig eggerøre (ikke pulverbasert), ferskpresset appelsinjuice, og alt annet en behøver for en god start på dagen. Betjeningen var hele tiden på plass for å etterfylle og rydde, slik at det så delikat ut for alle som kom.

Det eneste negative var heisen som gikk veldig sakte. Vi fant fort ut at vi gikk like fort som heisen til 6.etasje (ja, vi er småspreke)

Vi anbefaler dette hotellet, og kommer gjerne tilbake.

1  Takk, VacationOslo
Andy K, Guest Services / Front Office på Hotel Christiania Teater, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2020

Hei VacationOslo,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding!

Vi setter stor pris på scoren du gir oss, samt de varme tilbakemeldingene på alt fra rom, frokost og til personalet.

Frokosten er noe vi tar stor stolthet i her på Hotel Christiania Teater, så vi blir spesielt stolte av å lese det du skriver.

Vi gleder oss til dere kommer tilbake!

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde 6 dager på hotellet. Strålende fornøyd med beliggenheten. Kort vei til tog og trikk. Ypperlig service og et hyggelig personale som stod til tjeneste hele døgnet. Rommet var stort og fint. Frokosten var av beste merke. Anbefales sterkt hotellet.
Kjetil

2  Takk, 615kjetils

Hei Kjetil,

Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen!

Vi setter stor pris på denne, og det er fantastisk å se at dere hadde et bra opphold her hos oss.

Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Har brukt dette hotellet noen ganger, og trives veldig godt her. Det er så rolig og god atmosfære midt i byen. Staselig rom med veldig god seng og romslig bad. Veldig hyggelig personale god frokost selv i corona-tider.

Dato for oppholdet: juni 2020
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, 201Mette
Svar fra ledelsen:Besvart 12. juli 2020

Hei 201Mette,

Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen!

Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive denne.

Det er flott og se at frokosten fortsatt leverer slik den skal tross tidene vi befinner oss i.

Hjertelig velkommen tilbake til Hotel Christiania Teater!