Reidar R
Bergen, Norge
5,0 av 5 boblerAnmeldt 24. sep. 2020via mobile enheter
Dato for oppholdet: september 2020
Andy K, Guest Services / Front OfficeHotel Christiania Teater, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 25. sep. 2020
Hei ReidarR_13,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding!

Vi setter enormt stor pris på at valget falt på oss, ikke bare en, men to ganger.

Det var en glede å ha dere på besøk, og dere er hjertelig velkommen tilbake!

kr 1 405
    kr 4 229
    kr 3 009
0.8 km fra Hotel Christiania Teater
Frokost inkludert
Our lounge area on the second floor
    kr 885
1.3 km fra Hotel Christiania Teater
Bar/lounge
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 24. september 2020

Fantastisk betjening, mat og drikke i et fantastisk lokale. Rommene er innholdsrike, frokosten spennende. Er du heldig så får du møte den fantastiske kaffen til frokost. Bare be om den, for den er er godt gjemt 😉

Anbefales sterkt!

1  Takk, TommyNyborg
Andy K, Guest Services / Front Office på Hotel Christiania Teater, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2020

Hei TommyNyborg,

Tusen tusen takk for den fine tilbakemeldingen!

Vi setter stor pris på denne, spesielt dine varme ord om frokosten.

Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 23. september 2020

Vårt arrangement i teatersalen på Hotel Christiania gikk veldig fint, flott og stemningsfullt lokale som passer til mange ulike arrangement. Personalet var hyggelig og bidro til å håndheve avstand og smittevern.

1  Takk, Maipofilm

Hei Maipofilm,

Tusen takk for at dere tok dere tid til å gi oss en tilbakemelding!

Det var en stor glede å ha dere hos oss, og vi setter stor pris på deres varme beskrivelse av lokalene våre.

Vi takker for denne gang, og ser frem til å se dere igjen!

Anmeldt 14. september 2020 via mobile enheter

Hotel Christiania Hotel er et enestående og koselig Boutique Hotel midt i Oslo Sentrum.
Betjeningen ledet av hotellsjef Hero Azeez yter den beste service 24/7. Frokosten er bare fantastisk!

Mvh
Ken Bekkevold

1  Takk, Ken B
Andy K, Guest Services / Front Office på Hotel Christiania Teater, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. september 2020

Hei Bekkevold,

Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding!

Dette setter vi enormt stor pris på. Vi er her for deg, og for at du skal ha det bra.

Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 14. september 2020

Fantastisk hotell, flotte rom, god frokost og nydelig service. Vil absolutt anbefale for alle! Beliggenheten gjorde det svært enkelt å bo der. Resturanten på hotellet hadde veldig god pizza. Og vi trives veldig bra der!

1  Takk, 623kaspers

Hei 623kaspers,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding.

Vi er svært takknemmelige for den varme anbefalingen!

Ønsker deg en fin dag, og hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 13. september 2020 via mobile enheter

Et fantastisk hotel med flott beliggenhet, nydelig frokost, lekre og koselige rom og fantastisk service! Hotellet har en kul bar i 1.etg med deilige drinker og god atmosfære og restaurant med kjempefint interiør og verdens beste pizza.
Alle som jobber her er imøtekommende og hyggelige, langt utover det man kan forvente. Jeg har bodd på dette hotellet flere ganger og kan anbefale det på det varmeste!

2  Takk, 632hh2015

Hei 632hh2015,

Tusen tusen takk for den fantastiske tilbakemeldingen!

Dette setter vi stor pris på. Spesielt at du kommer tilbake gang etter gang.

Du er alltid velkommen her på Hotel Christiania Teater, og vi gleder oss til å se deg igjen!