5 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 21.08.22
Gratis avbestilling frem til 21.08.22
FindHotelUSD 243
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Veldig sentralt hotell. Fortsatt stille og rolig. Rommene var rene og store. Frokosten kjempegod. Og de ansatte fikk deg til å føle deg velkommen. Vår familie kommer garantert tilbake. Bilder fra det ene rommet vårt.

Takk, 815vibekep
Andy K, Guest Services / Front Office på Hotel Christiania Teater, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Hei 815vibekep,

Tusen tusen takk for den varme tilbakemeldingen!

Dette setter vi stor pris på. Det var en glede å ha dere på besøk, og dere er hjertelig velkommen tilbake når som helst.

Ønsker dere en god sommer videre!

Anmeldt 7. juli 2021

Vi hadde et fantastisk opphold og fikk hotellrommet oppgradert uten at vi ba om det. Veldig stort og fint rom med fin utsikt sentralt i Oslo sentrum. God og variert frokost. Hyggelige og dyktige ansatte. Anbefales på det sterkeste!

Takk, erlendb349
Andy K, Guest Services / Front Office på Hotel Christiania Teater, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2021

Hei erlendb349,

Tusen tusen takk for den varme tilbakemeldingen!

Det var utrolig hyggelig å ha dere på besøk, og det er så godt å se at dere koste dere.

Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Har vært godt fornøyd tidligere, men etter 2 dårlige opphold i enkeltrom er det slutt. Rommene er for varme på sommeren, og fant ingen justeringsmulighet. Resepsjonen kunne ikke hjelpe. Manglet håndklær, fikk ikke dusjet (ingen beklagelse fra resepsjon npr dette ble bemerket ved utsjekk). Frokost dårligere enn tidligere - lunken varmmat og all mat var ikke klar før et kvarter etter åpning på morgenen. Det er for dårlig for forretningsreisende som kommer sent på kveld og reiser tidlig. Da finnes det bedre og billigere alternativer med god service

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, Mynameisbond007
Andy K, Guest Services / Front Office på Hotel Christiania Teater, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2021

Tusen takk for din tilbakemelding.

Vi synes dette var meget leit å lese og ønsker å følge opp tilbakemldingen best mulig. For at vi skal kunne kartlegge bedre og følge opp rutiner rundt renhold, vedlikehold og din personlige oppfølging setter vi stor pris på at du tar kontakt med oss via min personlige mail andy@christianiateater.com. Det er vanskelig for oss å finne din booking basert på ditt Tripadvisor-brukernavn. Vi ser frem til å høre fra deg og skal gjøre vårt beste for å oppnå dine forventninger i fremtiden.

Ønsker deg en riktig fin dag videre.

Anmeldt 7. juni 2021 via mobile enheter

Et fantastisk hotell med svært hyggelige ansatte. God service fra personalet i resepsjonen. Mitt favoritthotell i Oslo. Alltid en glede å komme til hotellet. Blir satt pris på som kunde. Sentral beliggenhet med kort avstand til det meste.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Bafoel
Andy K, Guest Services / Front Office på Hotel Christiania Teater, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juni 2021

Hei Bafoel,

Tusen takk for den varme tilbakemeldingen!

Vi setter stor pris på deg som gjest, så det er flott å lese at det merkes.

Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 4. juni 2021 via mobile enheter

Vi ble godt tatt imot av hyggelig personale når vi kom. Rommet var nydelig og hadde utsikt mot Spikersuppa. Deilig stor seng, separat sittegruppe. Rent og pent. Badet var romslig og delikat, alt fungerte som det skulle. God frokost med godt utvalg av både varmmat og pålegg. Kunne ha ønsket oss noe søtt å runde av med, men kanskje like greit å stå over kakene til frokost. alt i alt et hyggelig opphold.

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, Z5188BNjennyw
Andy K, Guest Services / Front Office på Hotel Christiania Teater, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juni 2021

Hei Z5188BNjennyw,

Tusen takk for tilbakemeldingen!

Ut ifra det jeg leser hadde dere et fantastisk opphold her hos oss.

Det gleder meg enormt å lese, og dere er hjertelig velkommen tilbake.

Vi får mange tilbakemeldinger på frokosten, så jeg vil dele denne videre med et fornøyd team i restauranten!