7 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 19.08.22
Gratis avbestilling frem til 21.08.22
Agoda.comUSD 287
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Jeg og min samboer pleier å ta en parhelg i Oslo. Denne gangen valgte vi feil hotell! Dette var en skuffende opplevelse: nedslitt hotell, skittent, døra til badet måtte du bruke to hender for å klare å åpne og lukke!! Et glassdør som var svært gjenstridig … Innestengt og dårlig luft på rommet. Det hjalp ikke stort med en liten bråkete bordvifte … Det var så ille at vi valgte å sjekke ut kl 04:30 for å dra hjem og sove. Vi sjekket inn kl 15:00 på en fredag og skulle slappe litt av et par timer før vi dro ut. Men vi ble forstyrret av roomservice som banket på døra OG låste seg inn for å sette en colaflaske i barskapet! Vi fortalte at vi ikke ville bli forstyrret. En halvtime senere banket hun på nytt (!) på døra! Det eneste positive er at hotellet ligger veldig sentralt og at rommet (superior) hadde god størrelse.

Takk, Britt S
Andy K, Guest Services / Front Office på Hotel Christiania Teater, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Hei Britt S,

Tusen takk for din tilbakemelding.

Vi synes dette var meget leit å lese og ønsker å følge opp tilbakemldingen best mulig. For at vi skal kunne kartlegge bedre og følge opp rutiner rundt renhold, vedlikehold og din personlige oppfølging setter vi stor pris på at du tar kontakt med oss via min personlige mail andy@christianiateater.com. Det er vanskelig for oss å finne din booking basert på ditt Tripadvisor-brukernavn. Vi ser frem til å høre fra deg og skal gjøre vårt beste for å oppnå dine forventninger i fremtiden.

Ønsker deg en riktig fin dag videre.

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Selv om hotellet ligger midt i sentrum, er dette et rolig og behagelig lite bautique hotell som nå er blitt vårt favoritt hotell i Oslo. Meget god standard på rommene, velfungerende AC og gode senger. Aldri overfylt til frokost og meget godt utvalg.

Dette er et hotell du helst kommer til med buss, bane, taxi, da det er meget få parkeringsplasser i området.

Romtips: Meget få parkeringsplasser i området. En del parkeringshus i gå avstand, men disse er svært dyre. Kom hit med buss, bane eller taxi.
Takk, eijesp
Andy K, Guest Services / Front Office på Hotel Christiania Teater, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Hei eijesp,

Tusen takk for tilbakemeldingen!

Vi blir så stolte over å lese at vi er blitt deres favoritt hotell i Oslo. Tusen tusen takk.

Dere er alltid velkommen her på Hotel Christiania Teater, og vi gleder oss til å se dere igjen!

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Et hotell med meget god beliggenhet, ansatte som bryr seg om gjestene, flotte rene rom og en frokost som gir deg en god start på dagen. Trenger du et hotell i oslo sentrum så må det bli dette. Her blir du ikke skuffet

Takk, Jangeltv66

Hei Jangeltv66,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding!

Vi setter enormt stor pris på den varme beskrivelsen av både hotellet og personalet.

Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 20. juli 2021

Vi er veldig fornøyd med Christiania Teater Hotel, og kommer gjerne tilbake. Meget hyggelig og serviceinnstillt betjening. Store rom, rent og pent. Frokosten var innholdsrik og delikat, har sjelden fått så god frokost på noe annet hotell.

Takk, Beitostolen2021
Andy K, Guest Services / Front Office på Hotel Christiania Teater, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Hei Beitostolen2021,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding!

Vi setter stor pris på dette. Frokosten vår er alltid en favoritt, så jeg er glad for å lese at den falt i smak.

Det var utrolig hyggelig å ha dere her. Velkommen tilbake!

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Veldig sentralt hotell. Fortsatt stille og rolig. Rommene var rene og store. Frokosten kjempegod. Og de ansatte fikk deg til å føle deg velkommen. Vår familie kommer garantert tilbake. Bilder fra det ene rommet vårt.

Takk, 815vibekep

Hei 815vibekep,

Tusen tusen takk for den varme tilbakemeldingen!

Dette setter vi stor pris på. Det var en glede å ha dere på besøk, og dere er hjertelig velkommen tilbake når som helst.

Ønsker dere en god sommer videre!