3 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 19.08.22
Gratis avbestilling frem til 21.08.22
Trip.com
Anmeldt 2. august 2021

Strålende service i resepsjonen, ordnet det meste. Stort fint rom uten støy, gode senger. Godt renhold og gode Covid-19 tiltak. Frokosten gav en god start på dagen, godt innhold. Beliggenhet midt i Oslo, sentralt til det meste.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Pål S
Andy K, Guest Services / Front Office på Hotel Christiania Teater, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Hei Pål S,

Tusen takk for den fantastiske tilbakemeldingen!

Vi setter stor pris på dette, og håper å se deg igjen ved en senere anledning.

Velkommen tilbake!

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi bestilte overnatting i forbindelse med 10 års bryllupsdag. Gjorde også hotellet oppmerksom på dette ved bestilling. Hadde kanskje forventet det lille ekstra, men ingen oppmerksomhet i det hele tatt.
Hadde et superior rom - fint rom, flott utsikt men delvis flekkete her og der. I grunnen ganske ekle flekker som jeg ikke orker å tenke hva egentlig skyldtes. Hadde kaffemaskin men ikke kaffekopper. En kjip start på dagen. Frokosten var jo grei, men lite utvalg av feks kyllingprodukter.
Hadde booket bord på hotellets egen restaurant men den var flyttet ut av hotellet. Greit nok. Ikke her heller var det ekstra service å oppdrive. De la ikke engang merke til at vi gikk. Pizza var grei, men lite utvalg av pizza med kjøtt.
Hadde gledet oss til å prøve ut vinbaren, men den var stengt inntil videre. Ingen informasjon om dette på nettsiden ved bestilling.
Bestilte opphold men fikk ikke poeng til tross for medlemsskap.
Hadde forventet bedre service og litt mer tilrettelagt forhold. Tja fin beliggenhet men frister ikke til gjentakelse.

Dato for oppholdet: august 2021
2  Takk, jeanettrg b
Andy K, Guest Services / Front Office på Hotel Christiania Teater, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Hei jeanettrg b,

Tusen takk for tilbakemeldingen!

Jeg ser vi har vært i kontakt med deg allerede angående dette oppholdet. Som nevnt beklager vi at oppholdet ikke sto til forventningene, og vi håper vi får gjøre det godt igjen ved en senere anledning. Vi vil også følge opp dette videre internt. Med tanke på selve rommet, håper jeg du ga beskjed om dette underveis da dette er noe vi kan ordne med en gang.

Ellers ser jeg bookingen kom inn uten tilknyttet medlemskap, så ta gjerne kontakt slik at vi kan etterregistrere poengene dine. Så kan jeg informere om at Restaurant Teatro i tillegg til baren åpner igjen førstkommende fredag 6. august.

Ønsker deg en fin sommer videre.

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Jeg og min samboer pleier å ta en parhelg i Oslo. Denne gangen valgte vi feil hotell! Dette var en skuffende opplevelse: nedslitt hotell, skittent, døra til badet måtte du bruke to hender for å klare å åpne og lukke!! Et glassdør som var svært gjenstridig … Innestengt og dårlig luft på rommet. Det hjalp ikke stort med en liten bråkete bordvifte … Det var så ille at vi valgte å sjekke ut kl 04:30 for å dra hjem og sove. Vi sjekket inn kl 15:00 på en fredag og skulle slappe litt av et par timer før vi dro ut. Men vi ble forstyrret av roomservice som banket på døra OG låste seg inn for å sette en colaflaske i barskapet! Vi fortalte at vi ikke ville bli forstyrret. En halvtime senere banket hun på nytt (!) på døra! Det eneste positive er at hotellet ligger veldig sentralt og at rommet (superior) hadde god størrelse.

Takk, Britt S

Hei Britt S,

Tusen takk for din tilbakemelding.

Vi synes dette var meget leit å lese og ønsker å følge opp tilbakemldingen best mulig. For at vi skal kunne kartlegge bedre og følge opp rutiner rundt renhold, vedlikehold og din personlige oppfølging setter vi stor pris på at du tar kontakt med oss via min personlige mail andy@christianiateater.com. Det er vanskelig for oss å finne din booking basert på ditt Tripadvisor-brukernavn. Vi ser frem til å høre fra deg og skal gjøre vårt beste for å oppnå dine forventninger i fremtiden.

Ønsker deg en riktig fin dag videre.

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Selv om hotellet ligger midt i sentrum, er dette et rolig og behagelig lite bautique hotell som nå er blitt vårt favoritt hotell i Oslo. Meget god standard på rommene, velfungerende AC og gode senger. Aldri overfylt til frokost og meget godt utvalg.

Dette er et hotell du helst kommer til med buss, bane, taxi, da det er meget få parkeringsplasser i området.

Romtips: Meget få parkeringsplasser i området. En del parkeringshus i gå avstand, men disse er svært dyre. Kom hit med buss, bane eller taxi.
Takk, eijesp
Andy K, Guest Services / Front Office på Hotel Christiania Teater, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Hei eijesp,

Tusen takk for tilbakemeldingen!

Vi blir så stolte over å lese at vi er blitt deres favoritt hotell i Oslo. Tusen tusen takk.

Dere er alltid velkommen her på Hotel Christiania Teater, og vi gleder oss til å se dere igjen!

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Et hotell med meget god beliggenhet, ansatte som bryr seg om gjestene, flotte rene rom og en frokost som gir deg en god start på dagen. Trenger du et hotell i oslo sentrum så må det bli dette. Her blir du ikke skuffet

Takk, Jangeltv66

Hei Jangeltv66,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding!

Vi setter enormt stor pris på den varme beskrivelsen av både hotellet og personalet.

Hjertelig velkommen tilbake!