4 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 28.08.22
Gratis avbestilling frem til 26.08.22
Trip.com
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Meget bra opphold! Fikk oppgradert rom til deluxe - øverste etasje, kunne åpne vinduer ut mot baksiden, stille og rolig. Godt utvalg i buffeen til frokost, og man kan komme å spise når man vil (på noen hoteller får man tildelt tid.....det kan være litt slitsomt). Svært hyggelig betjening.
Vi kommer tilbake!

Takk, U9063ZCingridh
Andy K, Guest Services / Front Office på Hotel Christiania Teater, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Hei U9063ZCingridh,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding!

Vi setter stor pris på denne, og det er fantastisk å lese at vi ga deg et godt opphold.

Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Flott hotell, rene rom, super service, nydelig frokostbuffet «hjemmelaget» enkel inn og utsjekk. Hotellet ligger midt i Oslo sentrum. Baren til hotellet var også bra, hyggelig atmosfære og god service. Gjestet ikke restauranten denne gang, men har vært på den tidligere, pizza restaurant som har fantastisk god pizza. Tar gjerne et nytt opphold her.

Takk, Therese D

Hei Therese D,

Tusen takk for tilbakemeldingen!

Vi setter enormt stor pris på denne tilbakemeldingen, og jeg vil dele den videre med hele teamet.

Det var fantastisk å ha deg på besøk, og du er hjertelig velkommen neste gang du er i Oslo.

Anmeldt 6. august 2021

Et hotell med fine bilder på nettet. Men er du uheldig og får en av rommene som peker inn mot den nitriste bakgården (ca 70% av rommene) er det bare å trekke for gardina og late som det er noe vakrere der ute. Rommene er også forsøk moderniseres, men er bare litt sminke på overflaten av gamle rom. Frokosten fikk jeg aldri oppleve, siden jeg misoppfattet tidspunktene.

Dyrt og lite for pengene. Men sentralt da.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Curiosity763057
Andy K, Guest Services / Front Office på Hotel Christiania Teater, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2021

Hei Curiosity763057,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding!

Dette setter vi stor pris på. Det er leit å lese at rommet ikke sto til forventningene. Da vi har mange unike rom, håper jeg du ga oss beskjed i løpet av oppholdet. Vi står alltid klare til å hjelpe deg!

Selv om en stor andel av våre rom vender mot en rolig bakgård, har vi en rekke rom som går ut mot parken eller sidegaten.

Ta kontakt med oss før ditt neste opphold så hjelper vi deg.

Anmeldt 2. august 2021

Strålende service i resepsjonen, ordnet det meste. Stort fint rom uten støy, gode senger. Godt renhold og gode Covid-19 tiltak. Frokosten gav en god start på dagen, godt innhold. Beliggenhet midt i Oslo, sentralt til det meste.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Pål S
Andy K, Guest Services / Front Office på Hotel Christiania Teater, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Hei Pål S,

Tusen takk for den fantastiske tilbakemeldingen!

Vi setter stor pris på dette, og håper å se deg igjen ved en senere anledning.

Velkommen tilbake!

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi bestilte overnatting i forbindelse med 10 års bryllupsdag. Gjorde også hotellet oppmerksom på dette ved bestilling. Hadde kanskje forventet det lille ekstra, men ingen oppmerksomhet i det hele tatt.
Hadde et superior rom - fint rom, flott utsikt men delvis flekkete her og der. I grunnen ganske ekle flekker som jeg ikke orker å tenke hva egentlig skyldtes. Hadde kaffemaskin men ikke kaffekopper. En kjip start på dagen. Frokosten var jo grei, men lite utvalg av feks kyllingprodukter.
Hadde booket bord på hotellets egen restaurant men den var flyttet ut av hotellet. Greit nok. Ikke her heller var det ekstra service å oppdrive. De la ikke engang merke til at vi gikk. Pizza var grei, men lite utvalg av pizza med kjøtt.
Hadde gledet oss til å prøve ut vinbaren, men den var stengt inntil videre. Ingen informasjon om dette på nettsiden ved bestilling.
Bestilte opphold men fikk ikke poeng til tross for medlemsskap.
Hadde forventet bedre service og litt mer tilrettelagt forhold. Tja fin beliggenhet men frister ikke til gjentakelse.

2  Takk, jeanettrg b
Andy K, Guest Services / Front Office på Hotel Christiania Teater, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Hei jeanettrg b,

Tusen takk for tilbakemeldingen!

Jeg ser vi har vært i kontakt med deg allerede angående dette oppholdet. Som nevnt beklager vi at oppholdet ikke sto til forventningene, og vi håper vi får gjøre det godt igjen ved en senere anledning. Vi vil også følge opp dette videre internt. Med tanke på selve rommet, håper jeg du ga beskjed om dette underveis da dette er noe vi kan ordne med en gang.

Ellers ser jeg bookingen kom inn uten tilknyttet medlemskap, så ta gjerne kontakt slik at vi kan etterregistrere poengene dine. Så kan jeg informere om at Restaurant Teatro i tillegg til baren åpner igjen førstkommende fredag 6. august.

Ønsker deg en fin sommer videre.