6 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 26.08.22
Gratis avbestilling frem til 28.08.22
Agoda.com
Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

En meget koselig hotell. Alt i alt veldig fornøyd med oppholdet. Koselige og rene rom, gode senger og et super flott bad. Vi bodde på suite og var fornøyd med alle fasiliteter. God service og meget hyggelig personalet. Veldig god frokost i hyggelige omgivelser.

Supert hotell!! Kommer garantert tilbake hit:-)

Takk, Passport08146097946
Andy K, Guest Services / Front Office på Hotel Christiania Teater, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2021

Hei Passport08146097946,

Tusen takk for den varme tilbakemeldingen!

Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å skrive denne.

Det er fantastisk å lese at du hadde det bra her hos oss, og vi ser frem til å se deg igjen!

Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Flott opplevelse fra ankomst til avreise. Topp service i resepsjonen og flotte rom. Frokosten var også meget bra. Hotellet har sentral beliggenhet og kan anbefales.
NB Noe støy fra trikk på morgenen dersom rom mot Stortingsgaten.

Takk, kjellvidarb
Andy K, Guest Services / Front Office på Hotel Christiania Teater, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2021

Hei kjellvidarb,

Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen!

Vi setter stor pris på denne, og det er fantastisk å lese at du hadde det bra her hos oss.

Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Hotellet er en skjult skatt i Oslo etter min mening. Et ærverdig hotell med det «lille ekstra» som store store rom, oppgradert seng, kaffemaskin på rommet, smakfull frokost med ferskpresset juice, og ikke minst en service av ypperste kvalitet for å nevne noe. Det ligger i tillegg i bykjernen som er viktig for min del. En opptur av de sjeldne. Spesielt etter å ha vært på 3 andre hotell i forkant av dette oppholdet. Anbefales på det sterkeste. Jeg kommer definitivt tilbake.

Takk, annheleng2020
Andy K, Guest Services / Front Office på Hotel Christiania Teater, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Hei annheleng2020,

Tusen tusen takk for den fantastiske tilbakemeldingen!

Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å skrive denne. Det var en glede å ha deg på besøk, og du er hjertelig velkommen tilbake neste gang du er i Oslo.

Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Meget bra opphold! Fikk oppgradert rom til deluxe - øverste etasje, kunne åpne vinduer ut mot baksiden, stille og rolig. Godt utvalg i buffeen til frokost, og man kan komme å spise når man vil (på noen hoteller får man tildelt tid.....det kan være litt slitsomt). Svært hyggelig betjening.
Vi kommer tilbake!

Takk, U9063ZCingridh

Hei U9063ZCingridh,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding!

Vi setter stor pris på denne, og det er fantastisk å lese at vi ga deg et godt opphold.

Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Flott hotell, rene rom, super service, nydelig frokostbuffet «hjemmelaget» enkel inn og utsjekk. Hotellet ligger midt i Oslo sentrum. Baren til hotellet var også bra, hyggelig atmosfære og god service. Gjestet ikke restauranten denne gang, men har vært på den tidligere, pizza restaurant som har fantastisk god pizza. Tar gjerne et nytt opphold her.

Takk, Therese D

Hei Therese D,

Tusen takk for tilbakemeldingen!

Vi setter enormt stor pris på denne tilbakemeldingen, og jeg vil dele den videre med hele teamet.

Det var fantastisk å ha deg på besøk, og du er hjertelig velkommen neste gang du er i Oslo.