2 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 14.10.22
FindHotel
Gratis avbestilling frem til 16.10.22
Anmeldt 23. august 2021

Dette hotellet var en svært positiv overraskelse. Flotte rom, veldig hyggelig betjening og en utrolig god frokost i en fin frokostsal. Romslig og greit.
Sentralt plassert for de som ønsker å holde seg i området Karl Johan, Aker Brygge. Heller ikke langt fra Bjørvika, en ca 10-15 min å gå bort til Operaen/Bjørvika.

Kunne med fordel hatt vanlige dører til toalett/bad. Her er det lite "privacy".
Bra, velfungerende klimaanlegg på rommet - og det er ikke ofte i Oslos hoteller.
Fin pizzarestaurant i 1. etasje.
Husk å be om "stille ro" mot bakgården. Det er en stor fordel.

Romtips: Ask for quiet room facing backyard
Takk, Reisemannen1975
Andy K, Guest Services / Front Office på Hotel Christiania Teater, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2021

Hei Reisemannen1975,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding!

Vi setter enormt stor pris på dine hyggelige kommentarer.

Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Vi ankom til hotellet på fredag ettm.Ble møtt av noen hyggelige damer i resepsjonen .Fikk rom i 5 etasje .Flotte rom med det du trenger.Vi skulle bo på hotellet hele helgen.Frokost var enestående og de hadde alt en kan tenke seg av kaffe ,kake osv .Vi er meget fornøyd med renhold og hele oppholdet.Anbefaler gjerne dette hotellet for mine venner.

Takk, kentm176
Andy K, Guest Services / Front Office på Hotel Christiania Teater, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2021

Hei kentm176,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding!

Vi setter stor pris på denne, og det er fantastisk å lese at du hadde det bra her hos oss.

Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

En meget koselig hotell. Alt i alt veldig fornøyd med oppholdet. Koselige og rene rom, gode senger og et super flott bad. Vi bodde på suite og var fornøyd med alle fasiliteter. God service og meget hyggelig personalet. Veldig god frokost i hyggelige omgivelser.

Supert hotell!! Kommer garantert tilbake hit:-)

Takk, Passport08146097946
Andy K, Guest Services / Front Office på Hotel Christiania Teater, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2021

Hei Passport08146097946,

Tusen takk for den varme tilbakemeldingen!

Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å skrive denne.

Det er fantastisk å lese at du hadde det bra her hos oss, og vi ser frem til å se deg igjen!

Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Flott opplevelse fra ankomst til avreise. Topp service i resepsjonen og flotte rom. Frokosten var også meget bra. Hotellet har sentral beliggenhet og kan anbefales.
NB Noe støy fra trikk på morgenen dersom rom mot Stortingsgaten.

Takk, kjellvidarb
Andy K, Guest Services / Front Office på Hotel Christiania Teater, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2021

Hei kjellvidarb,

Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen!

Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Hotellet er en skjult skatt i Oslo etter min mening. Et ærverdig hotell med det «lille ekstra» som store store rom, oppgradert seng, kaffemaskin på rommet, smakfull frokost med ferskpresset juice, og ikke minst en service av ypperste kvalitet for å nevne noe. Det ligger i tillegg i bykjernen som er viktig for min del. En opptur av de sjeldne. Spesielt etter å ha vært på 3 andre hotell i forkant av dette oppholdet. Anbefales på det sterkeste. Jeg kommer definitivt tilbake.

Takk, annheleng2020
Andy K, Guest Services / Front Office på Hotel Christiania Teater, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Hei annheleng2020,

Tusen tusen takk for den fantastiske tilbakemeldingen!

Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å skrive denne. Det var en glede å ha deg på besøk, og du er hjertelig velkommen tilbake neste gang du er i Oslo.