Gratis avbestilling frem til 07.10.22
Gratis avbestilling frem til 09.10.22
FindHotel
Gratis avbestilling frem til 08.10.22
Anmeldt 31. august 2021 via mobile enheter

Hotellet trenger en oppussing. Rommet lukter råte, vannet renner nesten ikke fra springen, stikkontakten på badet er helt løs (hurra for sikkerheten!), det er mugg langs gulvet på badet, veggene er tynne og alt høres fra gangen utenfor. Sengen er klar for utskifting. Ingen teposer. Og dette var et deluxe rom.

1  Takk, LaCiboulette
Øystein Nustad, Guest Services / Front Office på Hotel Christiania Teater, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2021

Kjære LaCiboulette,

Takk for din tilbakemelding.
Det er leit å lese at opplevelsen ikke var som forventet under ditt opphold.
Gjestenes trivsel og totalopplevelse er høyeste prioritet hos oss.
Vi skal ta dine tilbakemeldinger opp på vårt neste møte og vurdere hva vi kan gjøre bedre..

Med ønske om en flott høstdag videre.

Vennlig hilsen
Øystein
Service Manager

Anmeldt 31. august 2021 via mobile enheter

Flott hotell beliggende midt i Oslos hjerte. Enkelt å komme til fra alle kanter med umiddelbar nærhet til byens tilbud. Flotte rom og fantastisk hyggelig betjening. Noe som gjør at vi har brukt hotellet både til jobb og privat! Alltid like hyggelig å komme tilbake.

Romtips: Beste plasseringen i Oslo
Takk, Keichiw

Kjære Keichiw,

Tusen takk for tilbakemeldingen.
Det varmer å lese at du hadde et fantastisk opphold.

Varmt velkommen tilbake ved et senere tidspunkt.

Vennlig hilsen
Øystein
Service Manager

Anmeldt 23. august 2021

Dette hotellet var en svært positiv overraskelse. Flotte rom, veldig hyggelig betjening og en utrolig god frokost i en fin frokostsal. Romslig og greit.
Sentralt plassert for de som ønsker å holde seg i området Karl Johan, Aker Brygge. Heller ikke langt fra Bjørvika, en ca 10-15 min å gå bort til Operaen/Bjørvika.

Kunne med fordel hatt vanlige dører til toalett/bad. Her er det lite "privacy".
Bra, velfungerende klimaanlegg på rommet - og det er ikke ofte i Oslos hoteller.
Fin pizzarestaurant i 1. etasje.
Husk å be om "stille ro" mot bakgården. Det er en stor fordel.

Romtips: Ask for quiet room facing backyard
Takk, Reisemannen1975
Andy K, Guest Services / Front Office på Hotel Christiania Teater, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2021

Hei Reisemannen1975,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding!

Vi setter enormt stor pris på dine hyggelige kommentarer.

Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Vi ankom til hotellet på fredag ettm.Ble møtt av noen hyggelige damer i resepsjonen .Fikk rom i 5 etasje .Flotte rom med det du trenger.Vi skulle bo på hotellet hele helgen.Frokost var enestående og de hadde alt en kan tenke seg av kaffe ,kake osv .Vi er meget fornøyd med renhold og hele oppholdet.Anbefaler gjerne dette hotellet for mine venner.

Takk, kentm176
Andy K, Guest Services / Front Office på Hotel Christiania Teater, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2021

Hei kentm176,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding!

Vi setter stor pris på denne, og det er fantastisk å lese at du hadde det bra her hos oss.

Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

En meget koselig hotell. Alt i alt veldig fornøyd med oppholdet. Koselige og rene rom, gode senger og et super flott bad. Vi bodde på suite og var fornøyd med alle fasiliteter. God service og meget hyggelig personalet. Veldig god frokost i hyggelige omgivelser.

Supert hotell!! Kommer garantert tilbake hit:-)

Takk, Passport08146097946
Andy K, Guest Services / Front Office på Hotel Christiania Teater, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2021

Hei Passport08146097946,

Tusen takk for den varme tilbakemeldingen!

Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å skrive denne.

Det er fantastisk å lese at du hadde det bra her hos oss, og vi ser frem til å se deg igjen!