2 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 14.10.22
FindHotel
Gratis avbestilling frem til 16.10.22
Anmeldt 6. september 2021

Ble tatt vel imot av resepsjonisten da vi kom. Rommet var rent og av god størrelse. Nydelig frokost i lune og hyggelige lokaler. Var her med min datter og vi kosa oss den tiden vi hadde på dette hotellet.

Romtips: Stille og rolig på vårt rom som vendte innover.
Dato for oppholdet: september 2021
Takk, W499DAninah
Øystein Nustad, Guest Services / Front Office på Hotel Christiania Teater, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2021

Kjære W499DAninah,

Tusen takk for tilbakemeldingen!
Det er veldig hyggelig å lese at du hadde et fantastisk opphold.

Varmt velkommen tilbake ved et senere tidspunkt.

Anmeldt 31. august 2021 via mobile enheter

Hotellet trenger en oppussing. Rommet lukter råte, vannet renner nesten ikke fra springen, stikkontakten på badet er helt løs (hurra for sikkerheten!), det er mugg langs gulvet på badet, veggene er tynne og alt høres fra gangen utenfor. Sengen er klar for utskifting. Ingen teposer. Og dette var et deluxe rom.

1  Takk, LaCiboulette

Kjære LaCiboulette,

Takk for din tilbakemelding.
Det er leit å lese at opplevelsen ikke var som forventet under ditt opphold.
Gjestenes trivsel og totalopplevelse er høyeste prioritet hos oss.
Vi skal ta dine tilbakemeldinger opp på vårt neste møte og vurdere hva vi kan gjøre bedre..

Med ønske om en flott høstdag videre.

Anmeldt 31. august 2021 via mobile enheter

Flott hotell beliggende midt i Oslos hjerte. Enkelt å komme til fra alle kanter med umiddelbar nærhet til byens tilbud. Flotte rom og fantastisk hyggelig betjening. Noe som gjør at vi har brukt hotellet både til jobb og privat! Alltid like hyggelig å komme tilbake.

Romtips: Beste plasseringen i Oslo
Takk, Keichiw

Kjære Keichiw,

Tusen takk for tilbakemeldingen.
Det varmer å lese at du hadde et fantastisk opphold.

Varmt velkommen tilbake ved et senere tidspunkt.

Anmeldt 23. august 2021

Dette hotellet var en svært positiv overraskelse. Flotte rom, veldig hyggelig betjening og en utrolig god frokost i en fin frokostsal. Romslig og greit.
Sentralt plassert for de som ønsker å holde seg i området Karl Johan, Aker Brygge. Heller ikke langt fra Bjørvika, en ca 10-15 min å gå bort til Operaen/Bjørvika.

Kunne med fordel hatt vanlige dører til toalett/bad. Her er det lite "privacy".
Bra, velfungerende klimaanlegg på rommet - og det er ikke ofte i Oslos hoteller.
Fin pizzarestaurant i 1. etasje.
Husk å be om "stille ro" mot bakgården. Det er en stor fordel.

Romtips: Ask for quiet room facing backyard
Takk, Reisemannen1975
Andy K, Guest Services / Front Office på Hotel Christiania Teater, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2021

Hei Reisemannen1975,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding!

Vi setter enormt stor pris på dine hyggelige kommentarer.

Hjertelig velkommen tilbake!

Beste hilsen,
Andy
Service Supervisor
Hotel Christiania Teater

Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Vi ankom til hotellet på fredag ettm.Ble møtt av noen hyggelige damer i resepsjonen .Fikk rom i 5 etasje .Flotte rom med det du trenger.Vi skulle bo på hotellet hele helgen.Frokost var enestående og de hadde alt en kan tenke seg av kaffe ,kake osv .Vi er meget fornøyd med renhold og hele oppholdet.Anbefaler gjerne dette hotellet for mine venner.

Takk, kentm176
Andy K, Guest Services / Front Office på Hotel Christiania Teater, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2021

Hei kentm176,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding!

Vi setter stor pris på denne, og det er fantastisk å lese at du hadde det bra her hos oss.

Hjertelig velkommen tilbake!

Beste hilsen,