Anmeldt 9. september 2021 via mobile enheter

Romslig værelse med god seng. God frokost.
Hyggelige folk i resepsjon og frokostrom.
Veldig sentral plassering for vårt behov: T-bane, trikk, buss, Rådhuskaia og teater.

Full fres i restaurantene ved inngangen, men dette forstyrret ikke oss i 6. etasje, med rom mot bakgården.

Laaangsom heis.

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, matrosen2013
Øystein Nustad, Guest Services / Front Office på Hotel Christiania Teater, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. september 2021

Kjære matrosen2013,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding etter ditt besøk på vårt hotell.

Vi håper å se deg tilbake ved en senere anledning og ønsker en fantastisk høstdag videre.

Service Manager Hotel Christiania Teater

Anmeldt 7. september 2021

Oppholdet var i forbindelse med en konferanse. Veldig hyggelig velkomst. Serviceinnstilte personer i resepsjonen, , topp service, flott soverom, rene, all komfort og tilbehør, og ikke minst fantastisk frokost.

Takk, 711farshada

Kjære Farshad,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!
Vi setter stor pris på det.

Varmt velkommen tilbake ved en senere anledning.
Vi ønsker deg en fantastisk høsttid fremover.

Anmeldt 6. september 2021 via mobile enheter

Flott service, alt vi ba om ble fikset i anledning vårt bryllup:) kjempe god frokost. Alt var til fingerspissene profesjonelt og vil anbefale hotellet på det sterkeste:)
Her bor du i hjerte av Oslo. I tillegg har restauranten utrolig god pizza og fantstisk vin kjeller:)

Takk, chmoem

Kjære chmoem,

Tusen hjertelig takk for flott tilbakemelding etter deres opphold hos oss.
Vi setter stor pris på det.

Varmt velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 6. september 2021

Ble tatt vel imot av resepsjonisten da vi kom. Rommet var rent og av god størrelse. Nydelig frokost i lune og hyggelige lokaler. Var her med min datter og vi kosa oss den tiden vi hadde på dette hotellet.

Romtips: Stille og rolig på vårt rom som vendte innover.
Dato for oppholdet: september 2021
Takk, W499DAninah
Øystein Nustad, Guest Services / Front Office på Hotel Christiania Teater, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2021

Kjære W499DAninah,

Tusen takk for tilbakemeldingen!
Det er veldig hyggelig å lese at du hadde et fantastisk opphold.

Varmt velkommen tilbake ved et senere tidspunkt.

Øystein

Anmeldt 31. august 2021 via mobile enheter

Hotellet trenger en oppussing. Rommet lukter råte, vannet renner nesten ikke fra springen, stikkontakten på badet er helt løs (hurra for sikkerheten!), det er mugg langs gulvet på badet, veggene er tynne og alt høres fra gangen utenfor. Sengen er klar for utskifting. Ingen teposer. Og dette var et deluxe rom.

Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, LaCiboulette

Kjære LaCiboulette,

Takk for din tilbakemelding.
Det er leit å lese at opplevelsen ikke var som forventet under ditt opphold.
Gjestenes trivsel og totalopplevelse er høyeste prioritet hos oss.
Vi skal ta dine tilbakemeldinger opp på vårt neste møte og vurdere hva vi kan gjøre bedre..

Med ønske om en flott høstdag videre.

Øystein