2 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 09.10.22
FindHotel
Gratis avbestilling frem til 08.10.22
Anmeldt 9. september 2021 via mobile enheter

Fint og romslig rom. God seng. Topp frokost med en helt magisk juicemaskin som ferskpresset appelsin rett i glasset. Luksus. Man kunne også bestille forskjellige kaffetyper og få det servert ved frokostbordet. Ikke ofte man opplever det. Veldig sentral beliggenhet. Noe støy fra gaten, men hva kan man forvente midt i gryta? Hyggelig betjening over hele fjøla. Takk for en god opplevelse, vi bor veldig gjerne der igjen.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Paalskilainen
Øystein Nustad, Guest Services / Front Office på Hotel Christiania Teater, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. september 2021

Kjære Paalskilainen,

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding etter ditt besøk på vårt hotell.
Vi setter stor pris på det.

Varmt velkommen tilbake ved en senere anledning,
Med ønske om en fantastisk høstdag videre.

Service Manager Hotel Christiania Teater

Anmeldt 9. september 2021 via mobile enheter

Romslig værelse med god seng. God frokost.
Hyggelige folk i resepsjon og frokostrom.
Veldig sentral plassering for vårt behov: T-bane, trikk, buss, Rådhuskaia og teater.

Full fres i restaurantene ved inngangen, men dette forstyrret ikke oss i 6. etasje, med rom mot bakgården.

Laaangsom heis.

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, matrosen2013

Kjære matrosen2013,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding etter ditt besøk på vårt hotell.

Vi håper å se deg tilbake ved en senere anledning og ønsker en fantastisk høstdag videre.

Service Manager Hotel Christiania Teater

Anmeldt 7. september 2021

Oppholdet var i forbindelse med en konferanse. Veldig hyggelig velkomst. Serviceinnstilte personer i resepsjonen, , topp service, flott soverom, rene, all komfort og tilbehør, og ikke minst fantastisk frokost.

Takk, 711farshada

Kjære Farshad,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!
Vi setter stor pris på det.

Varmt velkommen tilbake ved en senere anledning.
Vi ønsker deg en fantastisk høsttid fremover.

Anmeldt 6. september 2021 via mobile enheter

Flott service, alt vi ba om ble fikset i anledning vårt bryllup:) kjempe god frokost. Alt var til fingerspissene profesjonelt og vil anbefale hotellet på det sterkeste:)
Her bor du i hjerte av Oslo. I tillegg har restauranten utrolig god pizza og fantstisk vin kjeller:)

Takk, chmoem

Kjære chmoem,

Tusen hjertelig takk for flott tilbakemelding etter deres opphold hos oss.
Vi setter stor pris på det.

Varmt velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 6. september 2021

Ble tatt vel imot av resepsjonisten da vi kom. Rommet var rent og av god størrelse. Nydelig frokost i lune og hyggelige lokaler. Var her med min datter og vi kosa oss den tiden vi hadde på dette hotellet.

Romtips: Stille og rolig på vårt rom som vendte innover.
Dato for oppholdet: september 2021
Takk, W499DAninah
Øystein Nustad, Guest Services / Front Office på Hotel Christiania Teater, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2021

Kjære W499DAninah,

Tusen takk for tilbakemeldingen!
Det er veldig hyggelig å lese at du hadde et fantastisk opphold.

Varmt velkommen tilbake ved et senere tidspunkt.

Øystein