Gratis avbestilling frem til 16.12.22
Gratis avbestilling frem til 18.12.22
Gratis avbestilling frem til 18.12.22
Vio.comUSD 244
Anmeldt 6. oktober 2021 via mobile enheter

Vi kjøpte en pakke med overnatting, prosseco ved ankomst,pizza og is på kvelden og frokost dagen etter. Vi er super fornøyd med rommet, maten og servicen. Gode senger, bra beliggenhet og maten var god. Veldig hyggelig personell som tok vare på oss. Praktisk å ha alt på hotellet slik at vi slapp å gå ut i høststormen.
Anbefales på det sterkeste.

Dato for oppholdet: oktober 2021
Takk, 14astridm
Øystein Nustad, Guest Services / Front Office på Hotel Christiania Teater, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. januar 2022

Kjære 14astridm,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding etter deres opphold hos oss i fjor.
Vi setter stor pris på å lese dine kommentarer og håper på et snarlig gjensyn i.l.a dette året.

Alt godt!

Team HCT

Anmeldt 5. oktober 2021

Veldig hyggelig betjening, rommene er fine og store, alt man kan ønske seg til frokost meget sentralt i Oslo. En god og hyggelig opplevelse å bo her! Jeg kan virkelig anbefale Hotel Christiania Teater.

Takk, gunnbuverudh

Kjære gunnbuverudh,

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding etter ditt opphold i fjor.
Det varmer å lese dine kommentarer.

Vi håper å se deg tilbake ved en senere anledning og ønsker en flott uke videre.

Team HCT

Anmeldt 3. oktober 2021

Er glad for at vi bestemte oss for å prøve dette hotellet denne gangen.
Hele oppholdet her var veldig bra. Ble møtt av en veldig hyggelig resepsjonist, som du ikke følte at du var en i mengden hos.
Rommet var veldig fint, lunt og koselig. Sengene var også gode ( litt kresen på det ).
Spiste god pizza på restaurant Teatro på kvelden, med god service her også .
Jeg og min mann skal på Latter i desember, da har vi allerede bestilt rom her. Fristet til gjentagelse

Dato for oppholdet: oktober 2021
Takk, AudSynne
Øystein Nustad, Guest Services / Front Office på Hotel Christiania Teater, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2021

Kjære Aud Synne,

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding etter deres opphold hos oss.
Det er veldig hyggelig å lese at dere satte pris på oppholdet.

Varmt velkommen tilbake ved et senere tidspunkt.

Service Manager Hotel Christiania Teater

Anmeldt 27. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk og hyggelig hotell med super beliggenhet i Oslo. Rommene er rene, store og moderne. Deilig frokost i en restaurant som serverer Oslos beste pizza på kveldstid. Betjeningen i resepsjonen var vennlige, og tilstede hele døgnet.

Vil absolutt anbefale dette hotellet dersom man ønsker følelsen av litt luksus uten å ha det største budsjettet.

Takk, theablix

Kjære Thea,

Tusen takk for din tilbakemelding!
Det er svært hyggelig å lese at du hadde et fantastisk opphold hos oss.

Varmt velkommen tilbake ved et senere tidspunkt.

Service Manager Hotel Christiania Teater

Anmeldt 23. september 2021

Valgte dette hotellet fordi det lå svært sentralt i forhold til Oslo og hvor start/mål på løpet. Så klart ett Choice hotell siden jeg er medlem. Ble oppgradert til junior suite og hadde ett strålende opphold.

God frokost! Ingenting å utsett på oppholdet, rent og ryddig.

Takk, 328arildr

Kjære Arild,

Tusen takk for tilbakemeldingen!
Det er veldig hyggelig å lese at du hadde et fantastisk opphold på vårt hotell.

Vi håper å se deg tilbake ved en senere anledning.

Service Manager