“Supert sted!”

Glasshuset
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 22. juli 2020

Veldig god mat, hyggelig betjening og fine priser. Lokalene er stilige og uteserveringen er kjempefin, spesielt i fint vær!

1  Takk, SiljeT139

Anmeldt 21. juli 2020

Vi ville prøve dette spesielle og innbydende glasshus-restauranten, med god utsikt til rådhusplassen, indre havn og sjøen. Mest fisk og skalldyr, men også annet på menyen. Bra mat og god opplevelse. d:o)

2  Takk, jans0der
Anmeldt 1. juli 2020

Vi satt ute, og det var fint. Jeg hadde ravioli med champignoner og sitron sorbet med limoncelli til dessert, og jeg syntes det smakte veldig godt. Mine venner spiste Singapore black crab pasta som var velsmakende, men lite krabbesmak. Flere hadde pecanpie med is til dessert, og det var nok den beste desserten av de 3 ulike dessertene som vi prøvde. Det var vanskelig å finne toalettene, og man må gå trapper for å komme til dem. Beliggenheten til restauranten er sentral, men samtidig usjenert.

1  Takk, Ingeborg56
Anmeldt 30. juni 2020

Helt nydelig mat! Skal definitivt spise der igjen på grunn av maten. Synd at servicen er dårlig. Søte servitører som virker å gjøre sitt beste, men har virkelig null kjennskap til menyen og basic servitør skills.

1  Takk, JulieL4777
MatteoST, Proprietario på Glasshuset, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2020

Hei Julie,
takk for tilbakemelding. Vi skal ordne det med servitørene. Det har vært veldig hektisk etter corona men vi skal passe på at dere får en enda bedre service neste gang.
Velkommen igjen :)

Anmeldt 21. juni 2020

Hyggelige og flinke servitører pluss veldig god mat, rett og slett et koselig sted å spise! Anbefaler på den høyeste grad

1  Takk, Lisalisalisalisalis

Reisende som så på Glasshuset, så også på

Har du vært i Glasshuset? Del dine erfaringer!