“Fin uteplass men ikke gode drinker”
Anmeldelse av Glasshuset - STENGT

Glasshuset
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Utrolig skuffende drinker
Bestilte en frozen margarita med kokos og lime. Det smakte som utvannet sprit servert i et kjedelig vannglass med isbiter . Og prisen var 155 kr. Presentasjonen av drinken var kjedelig. De får en opp fra to pga god serviceinnstilt, profesjonell og hyggelig bartender som lot oss få sende tilbake drinkene, samt fin utsikt,sol lenge utpå kvelden.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, 401ingrids
GlasshusetOslo, Owner på Glasshuset, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2020

Hei Ingrid,
takk for tilbakemelding og beklage dette, men vi har ikke frozen margarita på meny men bare en on the rock versjon av samme drink.
Vi ønsker en hjertelig velkommen tilbake for at dere kan få en enda bedre opplevelser.

Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Drinkene man får servert her er helt krise og ikke vært halvparten av prisen engang. Servicen er ok, men ikke stedet for gode drinker.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, elmtham123
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Rådyre og elendige drinker
Det tok 45 min å få servert 2 øl og 2 drinker
Kaos og surrete servitører og de dårligste drinkene jeg har fått i Oslo

Styr unna dette stedet

1  Takk, SteinA_13
Anmeldt 22. juli 2020

Veldig god mat, hyggelig betjening og fine priser. Lokalene er stilige og uteserveringen er kjempefin, spesielt i fint vær!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, SiljeT139
Anmeldt 21. juli 2020

Vi ville prøve dette spesielle og innbydende glasshus-restauranten, med god utsikt til rådhusplassen, indre havn og sjøen. Mest fisk og skalldyr, men også annet på menyen. Bra mat og god opplevelse. d:o)

2  Takk, jans0der

Reisende som så på Glasshuset, så også på