“God beliggenhet og veldig fin utsikt”
Anmeldelse av Glasshuset - STENGT

Glasshuset
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 29. september 2020

Var egentlig mett etter lunsj, men beliggenheten gjorde at vi satte oss ned. Menyen var forlokkende og gjorde at vi måtte ta noe mat til drikke likevel. Pizza med krabbe fra Hitra ga gode smaker. Trivelig sted og rolige omgivelser. Live musikk hadde de også!

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, Keichiw
MatteoST, Proprietario på Glasshuset, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. september 2020

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Velkommen tilbake.

Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Har vært her med mannen og er kjempe fornøyd med mat og service.
Veldig flinke servitører og fantastisk utsikt over hele aker brygge.
Anbefales på det sterkeste!

1  Takk, mariaednak
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Utrolig skuffende drinker
Bestilte en frozen margarita med kokos og lime. Det smakte som utvannet sprit servert i et kjedelig vannglass med isbiter . Og prisen var 155 kr. Presentasjonen av drinken var kjedelig. De får en opp fra to pga god serviceinnstilt, profesjonell og hyggelig bartender som lot oss få sende tilbake drinkene, samt fin utsikt,sol lenge utpå kvelden.

2  Takk, 401ingrids
GlasshusetOslo, Owner på Glasshuset, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2020

Hei Ingrid,
takk for tilbakemelding og beklage dette, men vi har ikke frozen margarita på meny men bare en on the rock versjon av samme drink.
Vi ønsker en hjertelig velkommen tilbake for at dere kan få en enda bedre opplevelser.

Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Drinkene man får servert her er helt krise og ikke vært halvparten av prisen engang. Servicen er ok, men ikke stedet for gode drinker.

1  Takk, Erlend S
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Rådyre og elendige drinker
Det tok 45 min å få servert 2 øl og 2 drinker
Kaos og surrete servitører og de dårligste drinkene jeg har fått i Oslo

Styr unna dette stedet

1  Takk, SteinA_13

Reisende som så på Glasshuset, så også på