“Danske smørrebrød”
Anmeldelse av Mormor - STENGT

Mormor
Anmeldt 19. juli 2020

Dette er vel det nærmeste man kommer de danske smørrebrødene i Norge.
Hyggelig og uformelt sted.

Var innom for en lunsj og vi testet:
Lun leverpostei
Hønsesalt
Frikadeller
God kald Carslberg øl

Hyggelig betjening og god service.
Fin krofølelse og god mat - fint å stikke innom for en lunsj eller en smørrebrød og schnapsekveld.

1  Takk, Espen L

Anmeldt 10. juli 2020

Tilbragte en svært hyggelig kveld her. Maten var helt nydelig. Typiske danske smørbrød. Det var ølen og. Prisene var helt ok. Kommer til å gå hit mye, mye mer.

Takk, Mortens99
Anmeldt 30. mai 2020

Ventet lenge både på å bestille. Fikk drikkevarene etter 25 min og det var noe annet enn vi hadde bestilt. Ventet lenge på å bestille. Kunder som kom etter oss fikk bestille først. Fikk flere ganger høre at min kollega kommer straks. Ga opp til slutt og valgte å spise et annet sted

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, Model52
Anmeldt 14. mars 2020

Når man går langs Akerselven mot sentrum og kommer til Vulkan er det mange muligheter for mat og lunsj. Vi velger igjen Mormors og det er vi veldig fornøyd med. Anbefales.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, petter eilert s
Anmeldt 6. mars 2020

God service, hyggelig betjening og deilige danske smørrebrød.
Vi feiret en bursdag og var 14 stk totalt. Bestilte mange forskjellige typer smørrebrød og alt ble riktig servert og smakte fortreffelig.
Smakte selv stjerneskudd som smakte kjempegodt.
Veldig fornøyd med at det finnes danske smørrebrød å få tak i i Oslo.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, Akg1710

Reisende som så på Mormor, så også på