“Good Vibes! ”
Anmeldelse av Pacifico

Pacifico
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Gode drinker, herlig musikk og bra beliggenhet. Spiste tacos Camarones og Fajitas som smakte friskt og godt

Takk, Krydderfred
elcaminooslo, Eier på Pacifico, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2020

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss tilbakemelding og hyggelige ord setter vi stor pris på :)

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Elendig service og null kontroll på bestillingene. Liten forståelse for at 1,5 time er for lenge å vente på maten. Lite mat når den først kom.

Takk, TrondE144

Takk for at du har tatt deg deg tid til å gi oss din tilbakemelding selv om det ikke er slik vi ønsker å høre. Vi tar dette opp med restauranten og håper du finner mulighet til nytt besøk en annen gang.

Anmeldt 21. juli 2020

Hei, Jeg og min familie spiste på denne restauranten etter en rolig dag. Vi kom til restauranten og trodde de hadde vanlig el camino mat men det var bare tacos og ingen birito. Etter vi hadde bestilt så kom ikke forretten som var noe chips. Så vi purret på de så de kom etter 30 min venting. Når vi purret på maten kom melingen om at de hadde glemt å putte vår bestilling i systemet. Her har de ikke noe styr på hvem som har fått hjelp og ikke fått hjelp.

(Der beste med denne resturantene var en kelner var den snilleste og mest kule kelneren jeg noen gang har møtt)

Vi kommer ikke tilbake hit.

Takk, Asdfghjzxkertmknoy

Takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding selv om det ikke er slik vi ønsker å høre. Denne kvelden hadde vi flere uheldige sammentreff og derfor ble det tull i systemene våre og det beklager vi sterkt. Vi tar dette opp med restauranten og håper du finner mulighet til nytt besøk en annen gang.

Bra at vår ansatte var både hyggelig og kul, noen ganger hjelper det også :)

Anmeldt 27. februar 2020 via mobile enheter

Sorry men dette var langt unna forventningene. Maten gjennomsnitlig, er jeg mett , nei. Har servitøren spurt meg om det smakte, ønsker du noe mer??
Ikke et ord. Totalt oversett...
Kommer neppe tilbake.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, EspenSTE
elcaminooslo, Eier på Pacifico, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. mars 2020

Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding selv om det ikke er slik vi ønsker å høre. Vi vil ta dette opp med restauranten og håper du finner mulighet til nytt besøk en annen gang.

Anmeldt 9. november 2019 via mobile enheter

Meget god mexicansk mat i hyggelige omgivelser. Trivelig betjening som er serviceinnstilt. Fornuftige priser og mye mat.

Dato for besøk: november 2019
Takk, Einber

Reisende som så på Pacifico, så også på

Har du vært i Pacifico? Del dine erfaringer!