“Topp service med et smil”
Anmeldelse av Pacifico by El Camino - STENGT

Pacifico by El Camino
Anmeldt 2. september 2021 via mobile enheter

Ble ønsket hjertelig velkommen. Det var bestilling med mobil, men da vi spurte om vi kunne ta det manuelt, smilte servitøren og sa selvfølgelig. Det var musikk i en høytaler som ble litt plagsomt. Spurte om vi kunne bytte bord, men da løp servitøren smilende bort og skrudde ned volumet. Rett og slett en varm og hyggelig opplevelse. Anbefaler dette stedet på det varmeste.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 784pers

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Maten smaker godt, men lite mat for en dyr penge. Hadde det ikke vært for latterlig dårlig service kunne maten dratt opp til 2 stjerner. Maten kom til forskjellige tidspunkt. Drinker kom når vi var ferdig å spise.

Takk, Z8426SXjeanetteb
Anmeldt 20. juli 2021

Super atmosfære en sommerkveld i juli. Nydelig mat, gode drinker og hyggelig betjening. Utrolig praktisk at man både bestiller mat og drikker (eventuelt etterbestiller) og betaler gjennom en app på forhånd. Stort pluss at man ikke må vente på å bli betjent.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, 475vedranad
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Når et tacosted ikke kan servere annet enn nachos da blir det ikke spesielt bra. Flere av de ansatte forstod ikke noe av det som ble kommunisert og kom med svar som ikke stemte. Kald Corona på draft var godt, men det var det eneste positive. Margerita lager de med slushmaskin. Dette var virkelig et katastrofalt dårlig sted.

Takk, _rnulfk2015
Anmeldt 13. september 2020 via mobile enheter

Et svært hyggelig sted med deilig mat som smakte autentisk. Servicen var fin og rask. Mat og drikke kom raskt. Tacos med scampi var nydelig og enchiladas var også godt. Deilig margarita!

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, April-Elin