“Nydelig beliggenhet, men elendig”
Anmeldelse av Tiffany's Bjølsen

Tiffany's Bjølsen
Få mat levert
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig beliggenhet, men elendig kaffe og gjerrige vinglass. Kaffen virker som den hadde stått på plata lenge med skikkelig svidd smak!

3  Takk, smilla_onthego_123

Anmeldt 19. juni 2020 via mobile enheter

Hyggelig sted. Personalet var vennlig og oppmerksom til tross for at det var en varm og travel dag. God mat og gode vegetaralternativ. Vi kommer tilbake!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Annetteno123
Anmeldt 28. april 2020

På gode gamle Bjølsen og sagnomsuste Bentsebrugata finne man en god og real burgershappe. Hyggelig sted og betjening. Raskt innom for en meget velsmakende saftig osteburger med tilbehør og ditto gode fries, og cola. Et herlig kjapt måltid, med god ettersmak. d:o)

Dato for besøk: januar 2020
Takk, jans0der
Anmeldt 3. november 2019 via mobile enheter

Jeg var på stolpejakten, måtte wc innom før skulle jakt videre . Ser hvordan liten lokal. Inntrykk postiv. Jeg satt og drakk god Te føler slappe av der. Følt meg velkommen postiv myke store mann. Kanskje spise neste gang
Veldig god wifi

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, Kjersti_B11
Anmeldt 9. oktober 2019 via mobile enheter

Vi hadde to burgere som var mandagens tilbud. Vi bestilte hver vår fries med trøffel majo og chilli majo. Burgerne var perfekt stekt, saftige og gode. Godt burgerbrød også. Vi ble overrasket over at det faktisk var små biter av trøffel i majonesen, ikke bare en trøffel olje som det oftest er.
Vi bestilte og betalte i en app og det fungerte utmerket. Servicen var upåklagelig og det er rett og slett et hyggelig sted å nyte god mat og drikke. Det eneste minuset er at det kun er burgere på menyen. Det hadde vært fint å hatt et par andre alternativer til de dagene man ikke føler for burgere.
Vi kommer garantert tilbake!

Dato for besøk: oktober 2019
3  Takk, 194karid

Reisende som så på Tiffany's Bjølsen, så også på

Har du vært i Tiffany's Bjølsen? Del dine erfaringer!