“Billigere, og like dårlig på Mac’n”
Anmeldelse av Tiffany's Bjølsen

Tiffany's Bjølsen
Anmeldt 17. september 2021 via mobile enheter

Det er billigere på McDonalds, samme kvalitet på burger’n. Har fått Tiffany’s anbefalt, men dette var ræ*** dårlig. Treig service også.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Operagjest

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Et koselig sted på Bjølsen. Anbefalt av lokalkjente. Superfin service - laidback og ekte hyggelig. Nydelige burgere (selvom min var litt kald) og supergode sideretter. QR kode system fungerer bra. Gode drinker, men utvid gjerne utvalget. Anbefales absolutt!

1  Takk, April-Elin
Anmeldt 17. april 2021

Bestilte 2 burgere. Begge var gjennomstekte og ganske tørre. Leopold Bloom er en burger med KUN karamellisert løk og gorgonzola. Løken hadde ingen sødme og smakte derfor kun som vanlig stekt løk. Det var en bitte liten bit gorgonzola i den ene enden av burgeren, og uten dressing ble det derfor en trist affære. Burgerne sier «vi bryr oss ikke så lenge vi får solgt mest mulig». Synd. Gode shakes!

Dato for besøk: april 2021
2  Takk, Stiananas
Anmeldt 13. februar 2021 via mobile enheter

Vi bestilte mat hjem fra Tiffany's. Begge ble veldig positivt overraska. Både burgere og sideretter var smakfulle. Vi anbefaler denne restauranten på det aller høyeste. De har også veldig gode burgere for de som ikke spiser kjøtt.

Dato for besøk: februar 2021
Takk, onkel_hs
Anmeldt 4. august 2020

Har spist burger herfra flere ganger, og blir alltid like fornøyd! Husker burgeren som EPISK, og er redd for at jeg i hodet mitt hauser den opp mellom hver gang jeg smaker den, men den er like fantastisk HVER gang! Kan ikke annet enn å anbefale. Nam nam!

Takk, Miriam S

Reisende som så på Tiffany's Bjølsen, så også på

Har du vært i Tiffany's Bjølsen? Del dine erfaringer!