“min favoritt restaurant!!”
Anmeldelse av El Camino

El Camino
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

er jeg på majorstua må jeg alltid innom el camino! helt fantastiske burritoer, helt fantastisk smak!

Takk, kittyhegermann
El Camino, Eier på El Camino, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2021

Så hyggelig tilbakemelding, takk for det og velkommen tilbake :)

Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Fremragende mat i typiske mexicanske omgivelser. Er både en restaurant og tale away.
Er dere på Majorstuen da er den absolutt å anbefale.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, FFFredrikstad

Takk for at du tar deg tid til å sende hyggelig tilbakemelding og anbefaling :)

Anmeldt 14. mars 2021

El Camino lager nydelige burritos, men har dessverre et altfor avslappet forhold til riktig varedeklarasjon.

Bestilte via Foodora en burrito jeg vet at normalt ikke inneholder bønner da jeg har bestilt den mange ganger før, og det fremgår heller ikke på menyen at den inneholder bønner (i motstning til andre burritos hvor dette er oppgitt). Likevel var burritoen full av bønner, og uspiselig. Henvendelser med klager blir ikke besvart. Trist at et sted med så god mat ikke er til å stole på for oss allergikere.

Har du ingen matallergier, og liker du å få en forundringspakke når du bestiller et måltid, er dette stedet du skal gå til.

Dato for besøk: mars 2021
1  Takk, SR161986

Takk for tilbakemelding, selv om ikke helt som vi ønsker. Her må det ha skjedd en feil og det beklager vi, men dessverre er det slik som kan skje. Vi tar det videre med våre ansatte slik at vi kan unngå dette i fremtiden.

Anmeldt 26. juli 2020

Middag m familien. Gode tacos og god servise! Gode smaker og maten ble tilberedt mens vi så på. Anbefales

Takk, 797elinf
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Fint sted med spennende mat. Litt lang kø for å bestille mat men gode lefser med digg fyll. Det var ikke alt kjøttet som var tilgjengelig. Kunne bare velge mellom kylling og pulled pork. Pork var absolutt favoritten av de to. Litt smakløs chips som kom fra ferdig pose.

1  Takk, 392kristinek

Reisende som så på El Camino, så også på

Har du vært i El Camino? Del dine erfaringer!