“Anbefales fra bereist familie❤️”

Il Professore Ristorante Italiano
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

God atomsfære, god mat (og mye mat) og særdeles hyggelig og imøtekommende vertskap. En utrolig hyggelig nabolags-restaurant❤️ Anbefales!! Hilsen familie på fem fra Fredrikstad.

1  Takk, christinae741

1923 av 152 anmeldelser

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig italiensk måltid! Har spist på mange restauranter i Italia, og atmosfæren og kvaliteten på rettene tok oss til det beste av Italia. Oslo er heldig som har denne restauranten! Flott service!

1  Takk, Flyer45273389488
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat! Sjelden å oppleve et slikt italiensk måltid utenfor Italia. Kvalitet og gode smaker i alle retter vi fikk servert. Mye for pengene!

Takk, torkel t
Anmeldt 25. juni 2021

To jenter som bestilte nydelig pizza med perfekt italiensk bunn som takeaway Anbefales på det sterkeste!

1  Takk, louisegeee
Anmeldt 24. juni 2021

Dro hit etter jobb, jeg spiste stedets hjemmelagede tortellini (utrolig god, i en nydelig saus), mens min makker spiste en pizza parma som også var svært velsmakende. Anbefales på det sterkeste!

2  Takk, Mads E

Reisende som så på Il Professore Ristorante Italiano, så også på

Har du vært i Il Professore Ristorante Italiano? Del dine erfaringer!