“Hyggelig italiensk”

Il Professore Ristorante Italiano
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Meget god mat, vi spiste pasta (pacchini) og risotto. Meget smakfullt. Rask, smilende og sjarmerende service. Lite, men bra vinutvalg. Prismessig hyggelig

1  Takk, JStuen

Anmeldt 18. august 2021

Utrolig bra italiensk mat, flinke servitører. Spesielt Mustafa! Desserten «cheescake» må også testes. Må besøkes!

1  Takk, 305venusd
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Du må være tidlig ute, for den fylles raskt opp. liten intim restaurant. Omg maten, koselig betjening. Alt er rent og pent. Kommer ikke nærmere italia enn dette.

1  Takk, Rolf-Erik W
Anmeldt 31. juli 2021

Vårt første besøk ble en fantastisk opplevelse! Vi bor oppe i Ekebergskrenten, og dette vil nå bli vår nære favorittsted. Vi startet med å dele en Tagliere Salumi e Formaggi, en herlig sammensetning av italienske delikatesser (masse mat!). Så fortsatte vi med hver vår ulike pastarett: Paccheri Nonna Marianna, herlig sammensetning av smaker med biff og sjampinjong godt krydder. Tortelli in Salsa Parmigiano e Tartufo, nydelig «innpakket» biff i paste, herlig hvit saus med olje og en solid snert med sitron. Vi hadde ikke plass til annet en deilig grappa og kaffe. Ikke noe og lure på, bare gjør et besøk! Et hyggelig italiensk ektepar kokkelerte.

2  Takk, ErikLivsnyter
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

God atomsfære, god mat (og mye mat) og særdeles hyggelig og imøtekommende vertskap. En utrolig hyggelig nabolags-restaurant❤️ Anbefales!! Hilsen familie på fem fra Fredrikstad.

1  Takk, christinae741

Reisende som så på Il Professore Ristorante Italiano, så også på

Har du vært i Il Professore Ristorante Italiano? Del dine erfaringer!