“Gode burgere i ekte diner style restaurant”
Anmeldelse av The Nighthawk Diner

The Nighthawk Diner
Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Grünerløkka - Sofienberg
Beskrivelse: Autentisk diner på Grünerløkka med hamburgere, biff, pannekaker, paier, milkshakes og andre amerikanske klassikere på menyen. Stort utvalg av kvalitetsøl og spennende cocktails. Frokostservering på hverdager fra kl. 07.00 og i helgene fra kl. 10.00. Egen barnemeny.
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Nighthawk holder koken og serverer autentisk diner mat i autentisk diner restaurant look. Anbefales for en ujålete matopplevelse.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Oivind_oivind

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Hva har skjedd med dette stedet? Flere av de ansatte er sure, maten er blitt middelmådig, og lokalene er nedslitt. Toalettene er skitne og fulle av papir og søppel. Det er ikke slik jeg husker samme sted for fem-seks år siden.

Takk, matkritisk
Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Positivt: liker konseptet og kult innredet. Man blir mett da det er store porsjoner. Pulled pork smake ganske bra.

Negativt: vi bestilte mix av spare ribs og pulled pork. maten har jo rel lavt nivå. selv om konseptet ikke tilsier at man skal forvente gourmet mat var det likevel skuffende fordi det ikke smakte spesielt godt. Prisen for hovedrett var 285kr så da legger de seg på rel standard restaurant pris og man bør kunne forvente bedre. Salat/coleslaw tilbehør smakte ikke spesielt bra og var på nivå med ferdigsalater eks italiensk salat man kjøper i vanlig butikk. Bbq sausen var helt ordinær, spare ribs var under snitt på smak. Det beste var nok pulled pork som smakte bra. Pommes frites var vassent og ikke spesielt vellykkede. Jeg skulle tro denne restauranten ville gjort det mye bedre ved rel. Enkle forbedringer på kjøkkenet. Forøvrig var de tomme for fatøl Jeg anbefaler å spise burger her da det er sannsynlig at de er bedre på dette. Servicen var heller ikke spesielt merkverdig.

1  Takk, jono783
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Vi gikk inn for en sen lunsj lørdag. Vi fikk bord relativt raskt, men så begynte ventinga. Vi ventet lang tid på servitør før noen så oss for å ta bestilling. Vi bestilte noe helt ordinært: steak sandwich, men det tok en time før maten kom. Ingen av servitørene beklaget dette. Da maten kom startet den store skuffelsen. Kjøttet var seigt og uspiselig. Ingen spurte oss om hvordan maten smakte, men vi sa selv ifra etter å ha spist noe. Vi bestilte så to shakes. De smakte helt greit. Da vi sa i fra om opplevelsen ble vi tilbudt gratis shakes som kompensasjon. Det holdt dessverre ikke, og det blir nok noen år til neste besøk. Hva har skjedd med et tidligere meget bra kosemat-sted? Håper eier svarer på anmeldelsen.

Takk, Sightseer78023
NateM519, Manager på The Nighthawk Diner, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2018

Hello,

I'm very sorry to hear about your experience last weekend, clearly this is not the kind of experience I want customers to have when they visit the Diner. I will discuss your experience with the team that was working this Saturday, and your long wait to order I will also speak with the kitchen about the cheesesteak sandwich. Although I am very sorry this was your experience, I appreciate your feedback and will do my best to use it to improve the level of service. If you could, please email me at nate@nighthawkdiner.com. So that we can discuss your experience in further detail.

Sincerely,

Nate Meyer

Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Vi var i utgangspunktet positive. Det er et kult lokale, very American. Vi kom rett etter kl 21 lørdag kveld. Ifølge skiltet på døren er det åpent til 23 lørdag kveld, men det stemmer ikke, de stenger 22. Bestilte mac & cheese med kylling, og Louisiana chicken. Servitøren tok imot vår bestilling, men kom tilbake etter en stund og sa at all kyllingen var slutt, så vi kunne ikke få det. Så da endret vi bestillingen til plain mac & cheese og en jerk burger med søtpotetfries. Men da var jammen søtpotetene også slutt! Hvordan skal de klare søndagen når de er tomme for to hovedingredienser lørdag kveld? Og dette er ikke akkurat i ødemarken, men midt på Løkka med kveldsåpne butikker rundt omkring i nabolaget. Så kom maten, men bare mac & cheese. Etter over ti minutter der bare én av oss hadde mat, spurte vi om de hadde glemt burgeren. Da fikk vi beskjed om at vi hadde bestilt den retten seinere, så derfor kom den seinere... Det var vel ikke helt sånn det var, og vi bør kanskje ikke straffes for at de har gått tom for mat. Vi klaget til servitøren, og etter det så vi ikke henne igjen. Så kom burgeren, men først da én av oss var ferdig med maten. Da var vi tom for øl og bestilte en til, som aldri kom. Til sist fikk vi snakke med kveldens manager som da slo av 25% på maten.
Dette er bare dumt, leker de butikk?
Men maten var helt OK.

Takk, PeterW4532
NateM519, Manager på The Nighthawk Diner, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. september 2018

Hello,

I’m very sorry to hear about your experience at the Nighthawk Diner. That is not the type of service guests should receive. I will take your feedback and communicate to the floor staff in order to improve the level of service. I would really appreciate it if you could email me at mail@nighthawkdiner.com, just in order to get some more details in order to amend this problem.

Reisende som så på The Nighthawk Diner, så også på

Har du vært i The Nighthawk Diner? Del dine erfaringer!