“Kjipt sted”

The Nighthawk Diner
Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Grünerløkka - Sofienberg
Beskrivelse: Autentisk diner på Grünerløkka med hamburgere, biff, pannekaker, paier, milkshakes og andre amerikanske klassikere på menyen. Stort utvalg av kvalitetsøl og spennende cocktails. Frokostservering på hverdager fra kl. 07.00 og i helgene fra kl. 10.00. Egen barnemeny.
Anmeldt 29. januar 2019 via mobile enheter

Servicen her er så endelig at det virker som at servitørene går inn for at du skal få en dårlig dag. De gangene jeg har vært her, går jeg ut med en dårlig følelse. :/
Alltid tenkt at jeg kanskje var der på et uheldig tidspunkt, men de overrasker hver gang.
Her kan du forvente at: å bestille maten tar minst 30 min, å motta maten tar som oftest 1 time, og regningen 30 min. Du kan også forvente at servitørene himler med øynene, kommer med krasse kommentar, eller... glemmer matbestillinger og bordreservasjoner.
Høres kanskje litt overdrevent ut, men det er alltid noe sjokkerende på servicefronten som skjer her. God mat, men latterlig overpriset..

Takk, Silje899

Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Dette var ypperlig
Jeg fikk 10% rabatt fordi de ikke hadde søtpotet fries. Har skjedd mange ganger før at restauranter ikke har alt på menyen
Her fikk jeg rabatt, dette er bra saker

Dato for besøk: januar 2019
Takk, b_rgem2016
Anmeldt 21. desember 2018

Dette var stusselige greier. Heldigvis var jeg der men en venninne som jeg alltid har det hyggelig sammen med, så det ble det en hyggelig kveld.
Spiste kyllingburger som var tørr og alt for salt krydret. Når det kom til vin/prosecco hadde de ingen ting av det som sto på menyen og vi ble veldig forvirret av hva man kunne få på glass og hva som hva på flaske + at de ikke hadde det som sto på menyen. Det beste med måltidet var shaken m/ alkohol, selv om de heller ikke her hadde det som sto.

Takk, SuperSalma
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Spiste her med et par venner og bestilte Chili fries som forrett og BBQ Burger som hovedrett. Maten smakte veldig bra og vi ble servert av en hyggelig og hjelpsom servitør. Litt kluss med bestilling av drikke, men alt ordnet seg.

1  Takk, OJB
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Mat og service sto ikke til forventningene. En ting er at all kommunikasjon går på engelsk, i tillegg måtte vi vente lenge på maten. Ikke var lokalet halv fult. 70% av tallerkenen besto av pommesfries, bløt og smakløs. Hva med litt salt, timian etc...Amerikansk dryss.. burgeren, med bacon og ost, mye luft og lite smak. De reklamerte med medium, dette var vell done. Prismessig og kvalitet henger ikke sammen, blir nok annen plass neste gang..

Takk, trondag

Reisende som så på The Nighthawk Diner, så også på