“Styr unna”

The Nighthawk Diner
Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Grünerløkka - Sofienberg
Beskrivelse: Autentisk diner på Grünerløkka med hamburgere, biff, pannekaker, paier, milkshakes og andre amerikanske klassikere på menyen. Stort utvalg av kvalitetsøl og spennende cocktails. Frokostservering på hverdager fra kl. 07.00 og i helgene fra kl. 10.00. Egen barnemeny.
Anmeldt 7. februar 2019 via mobile enheter

Jeg har spist mye på Nighthawk - men kommer ikke til å gjøre det igjen.

Maten er rett og slett ikke til å kjenne igjen! Pommes frittes krydder? I Oslo i 2019? Dessuten soggy og ikke så godt på smak. K

Dato for besøk: februar 2019
4  Takk, LeniT333

Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Rask servering i greie lokaler. Maten er god men får ikke helt full score. Kan nok anbefale videre men vil nok prøve andre burgersteder selv neste gang.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, 676lenam
Anmeldt 29. januar 2019 via mobile enheter

Servicen her er så endelig at det virker som at servitørene går inn for at du skal få en dårlig dag. De gangene jeg har vært her, går jeg ut med en dårlig følelse. :/
Alltid tenkt at jeg kanskje var der på et uheldig tidspunkt, men de overrasker hver gang.
Her kan du forvente at: å bestille maten tar minst 30 min, å motta maten tar som oftest 1 time, og regningen 30 min. Du kan også forvente at servitørene himler med øynene, kommer med krasse kommentar, eller... glemmer matbestillinger og bordreservasjoner.
Høres kanskje litt overdrevent ut, men det er alltid noe sjokkerende på servicefronten som skjer her. God mat, men latterlig overpriset..

Takk, Silje899
Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Dette var ypperlig
Jeg fikk 10% rabatt fordi de ikke hadde søtpotet fries. Har skjedd mange ganger før at restauranter ikke har alt på menyen
Her fikk jeg rabatt, dette er bra saker

Dato for besøk: januar 2019
Takk, b_rgem2016
Anmeldt 21. desember 2018

Dette var stusselige greier. Heldigvis var jeg der men en venninne som jeg alltid har det hyggelig sammen med, så det ble det en hyggelig kveld.
Spiste kyllingburger som var tørr og alt for salt krydret. Når det kom til vin/prosecco hadde de ingen ting av det som sto på menyen og vi ble veldig forvirret av hva man kunne få på glass og hva som hva på flaske + at de ikke hadde det som sto på menyen. Det beste med måltidet var shaken m/ alkohol, selv om de heller ikke her hadde det som sto.

Takk, SuperSalma

Reisende som så på The Nighthawk Diner, så også på

Har du vært i The Nighthawk Diner? Del dine erfaringer!