“Oppnådde ikke de forventningene”
Anmeldelse av The Nighthawk Diner

The Nighthawk Diner
Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Grünerløkka - Sofienberg
Beskrivelse: Autentisk diner på Grünerløkka med hamburgere, biff, pannekaker, paier, milkshakes og andre amerikanske klassikere på menyen. Stort utvalg av kvalitetsøl og spennende cocktails. Frokostservering på hverdager fra kl. 07.00 og i helgene fra kl. 10.00. Egen barnemeny.
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Oppnådde ikke de forventningene vi hadde etter hva vi hadde hørt om stedet tidligere. Dårlig service.

2  Takk, PiaMadelen

Anmeldt 21. juni 2020

Etter at stedet fikk nye eiere i fjor, er dette vårt første besøk. All den sjarmen, servicen og gode maten er erstattet med sur betjening, totalt fraværende service og elendig mat. Så skuffende dårlig at jeg ikke kommer tilbake mer. Synd, for fet opprinnelige konseptet var hele sjarmen med Vardøens ikoniske sted.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, 269evao
Anmeldt 21. juni 2020

Jeg hadde hørt at stedet hadde fått nye eiere, men tenkte "hvor mye kan man ødelegge et så bra konsept ".
Svaret var masse. Fra den bassdrevne dansemusikken de spilte kl 11 på morgenen, til de asiatiske menyene på bordene. Dette er ikke Nighthawk diner lengere. Styr unna.

Dato for besøk: juni 2020
3  Takk, martinv509
Anmeldt 7. mars 2020 via mobile enheter

Alle ansatte løp rundt som hodeløse høns. Ingen hadde kontroll på gjester eller bestillinger. Maten var middels.

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, 302monicas
Anmeldt 29. februar 2020 via mobile enheter

Her må det da ha vært et eierskifte ila de diste årene. En enorm meny hvor svært mange av punktene nå er krysset over med blyant.
-ingen spør om hva vi ønsker å drikke når vi kommer
-må mase for å bestille
-45 min venting for burger...
-ekstremt salte fries
-tørr og superkjip burger med brent bacon

Kommer ikke tilbake

Dato for besøk: februar 2020
3  Takk, stinececilief

Reisende som så på The Nighthawk Diner, så også på

Har du vært i The Nighthawk Diner? Del dine erfaringer!