“Unngå som pesten. Har vært”
Anmeldelse av The Nighthawk Diner

The Nighthawk Diner
Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Grünerløkka - Sofienberg
Beskrivelse: Autentisk diner på Grünerløkka med hamburgere, biff, pannekaker, paier, milkshakes og andre amerikanske klassikere på menyen. Stort utvalg av kvalitetsøl og spennende cocktails. Frokostservering på hverdager fra kl. 07.00 og i helgene fra kl. 10.00. Egen barnemeny.
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Unngå som pesten. Har vært her 2 ganger siste 2 årene. 1.gang burger. Forrige uke brunsj. Vi bestilte amerikanske pannekaker. Fikk ikke lønnesirup. Bare en smørboks... måtte gå i kassen. Fikk da en liten skål.... måtte trygle om 2....

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, T461EEdanielr

Anmeldt 24. juli 2020

Selvom maten var god, veide det ikke opp mot manglende service, atmosfære og posjonsstørrelse. Skuffende. Vi er nok ferdig med nighthawk diner.

2  Takk, Astrid H
Anmeldt 14. juli 2020

Nighthawk Diner er ikke det samme som før. Fikk tørre burgere med hardt brød og en slapp tomatskive. Kunne laget bedre burgere selv. Sur servitør som nesten ikke så på oss engang. Hverken maten eller servicen lever opp til forventningene. Ikke verdt pengene, dessverre.

2  Takk, hulda99
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Oppnådde ikke de forventningene vi hadde etter hva vi hadde hørt om stedet tidligere. Dårlig service.

2  Takk, PiaMadelen
Anmeldt 21. juni 2020

Etter at stedet fikk nye eiere i fjor, er dette vårt første besøk. All den sjarmen, servicen og gode maten er erstattet med sur betjening, totalt fraværende service og elendig mat. Så skuffende dårlig at jeg ikke kommer tilbake mer. Synd, for fet opprinnelige konseptet var hele sjarmen med Vardøens ikoniske sted.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, 269evao

Reisende som så på The Nighthawk Diner, så også på

Har du vært i The Nighthawk Diner? Del dine erfaringer!